اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کاهش مصرف گاز در ساعات گرم روز

روزانه 500 هزار مترمکعب گاز در چهارمحال و بختیاری صرفه‌جویی می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: اگر هر مشترک گاز در استان در ساعات گرم روز تا حدودی میزان گاز مصرفی خود را کاهش دهد می‌توان حدود 500 هزار مترمکعب گاز در استان صرفه‌جویی کرد.

روزانه 500 هزار مترمکعب گاز در چهارمحال و بختیاری صرفه‌جویی می‌شود

 اسماعیل هیبتیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: در حال حاضر 225 هزار مشترک گاز در استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

وی با بیان اینکه در فصول سرد سال به دنبال کاهش دما، میزان مصرف گاز در بین مشترکین افزایش می‌یابد، گفت: در حال حاضر در استان هیچ کمبودی در راستای تأمین گاز برای مشترکان وجود ندارد.

هیبتیان خاطرنشان کرد: البته با توجه به کاهش دمای هوا در روزهای آتی مشترکین باید در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند تا مشکلی در این زمینه به وجود نیاید.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی کشور و کاهش دما به ویژه در شهرهای شمالی کشور، لازم است تا مردم استان به منظور رفاه حال هموطنان در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند.

وی با اشاره به وجود 225 هزار مشترک گاز در استان، افزود: اگر هر مشترک گاز در استان در ساعات گرم روز تا حدودی میزان گاز مصرفی خود را کاهش دهد می‌توان حدود 500 هزار مترمکعب گاز در استان صرفه‌جویی کرد.

هیبتیان تصریح کرد: صرفه‌جویی در مصرف گاز و ذخیره‌سازی 500 هزار مترمکعب گاز، گاز مصرفی دو کارخانه از جمله کارخانه سیمان را تأمین می‌کند.

وی یادآور شد: گاز یک سرمایه ملی است که باید آن را به صورت بهینه مصرف کرد.

انتهای پیام/68008/ر20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول