اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تاکستان در مجلس:

قزوین از لحاظ بودجه اوضاع خوبی دارد

نماینده مردم تاکستان در مجلس گفت: قزوین جزو استان‌هایی است که از لحاظ بودجه در مجموع از اوضاع خوبی برخوردار است.

قزوین از لحاظ بودجه اوضاع خوبی دارد

رجب رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی پیگیر بودجه استان هستند و با پیگیری‌هایی که در سال گذشته و امسال کردیم ردیف‌های ملی خوب داریم و برای آنها بودجه تعیین شده است.

وی افزود: گرچه مقدار این مهم کم است ولی مهم این است که بودجه‌ها حفظ شده است.

رحمانی ادامه داد: متاسفانه برخی از آقایان با وجود فریادهای نمایندگان مجلس به خوبی نتوانسته‌اند هزینه کنند و عملکرد برخی از پروژه‌ها پایین بوده است.

وی عنوان کرد: بودجه‌ای که امسال بسته شده است یک بخش عمده‌اش بر اساس عملکرد بودجه بسته شده، البته درست است که مسایل اقتصادی هم مطرح بوده اما دوستان باید از طریق وزارتخانه‌ها پیگیر می‌شدند و ما پیگیر هستیم که بودجه را تا حد امکان اصلاح کنیم.

این نماینده مجلس افزود: طبق پیگیری‌هایی که ما کردیم بودجه‌های نسبتا خوبی برای محورهای مواصلاتی استان قزوین در نظر گرفته شده است، یکی دو محور را هم پیگیر هستیم تا اصلاح کنیم.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما هم به بودجه اعتراضاتی را داریم ولی آن را از روال قانونی پیگیری خواهیم کرد و از آنجایی که بنده هم عضو اصلی کمیسیون تطبیق هستم می‌دانم که چگونه اعتراضات خود را پیاده بکنیم که هیچ هیاهو و سر و صدایی هم نشود.

عضو کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: قزوین جزو استان‌هایی است که از لحاظ بودجه در مجموع از اوضاع خوبی برخوردار است.

وی در خصوص استعفای نمایندگان خوزستان و لرستان ادامه داد: استعفای نمایندگان خوزستان بیشتر به خاطر دو درصد نفت می‌باشد، در قانون یک بحثی داریم که در واقع به مناطق نفت‌خیز به دلیل منطقه نفت‌خیز بودنشان اعتبار ویژه داده می‌شود و اعتراض آقایان بیشتر به خاطر اختصاص اعتبار مناطق نفت‌خیز است.

این نماینده مجلس افزود: دوستان لرستانی هم اعتراضاتی را دارند و اعتراض آنها هم قطعا در مجلس رسیدگی خواهد شد، آقای نوبخت هم در جلسه کمیسیون تطبیق گفتند که بودجه قطعی نیست و اگر قطعی بود که ما به مجلس نمی‌آوردیم.

رحمانی در انتها گفت: امیدواریم بودجه طوری تقسیم شود که تمامی استان‌ها به خوبی از آن بهره ببرند.

انتهای پیام/77007/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول