اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان رضوی:

سهم خراسان رضوی از بودجه 93 تنها 8 درصد است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی با اشاره به اختصاص 8 درصد بودجه کشور به خراسان رضوی تصریح کرد: امروز در بودجه کشور حق این استان بیش از 8 درصد است.

سهم خراسان رضوی از بودجه 93 تنها 8 درصد است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد حسن واحدی در نخستین نشست شورای اسلامی استان خراسان رضوی ظهر امروز گفت: فعالیت شوراهای اسلامی در دوره چهارم، نوید حرکت مهندسی همراه با تعهد، تخصص و پشتوانه‌های مردمی است که موجب عمران و آبادی شهرها و روستاها خواهد شد.

واحدی با اعلام آمادگی کمک حوزه عمرانی استانداری به شوراها در موضوعات شهری، اقتصادی و فنی و عمرانی خاطرنشان کرد:‌ باید در شهر و روستا به توسعه بیندیشیم و اگر خودباوری، خودکفایی و امید به زندگی عملیاتی شود، به توسعه دست خواهیم یافت.

وی با اشاره به ابلاغ تشکیل کارگروه «توسعه روستایی» به استان گفت: به عنوان اولین مصوبه قرار است در هر شهرستان یک روستای نمونه به عنوان پایلوت مدل «توسعه روستایی» را پیاده‌سازی کرده و توسعه روستاها را از این راه دنبال کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی با اشاره به اختصاص 8 درصد بودجه کشور به خراسان رضوی تصریح کرد: امروز در بودجه کشور حق این استان بیش از 8 درصد است.

رئیس شورای اسلامی استان خراسان نیز در ادامه با اشاره به اینکه در شورای استان باید به شهرستان‌ها توجه بیشتری شود، اظهار کرد: محور فعالیت ما قانون است و ارتباط با مدیران در سطوح مختلف، باید در چارچوب قانون بوده و حقوق و مشکلات مردم نیز از همین راه پیگیری شود.

غلامرضا بصیری‌پور تصریح کرد: خراسان رضوی دارای ظرفیت و امکانات زیادی بوده و طبق آئین‌نامه‌های داخلی شورا، بسیاری از حق و حقوقی که باید به آن برسیم را باید از راه قانون پیگیری کرد.

وی تعداد شوراهای خراسان رضوی را 2 هزار و 667 شورا با 8 هزار و 831 نفر عضو اعلام کرد و افزود: شوراهای شهر و روستا فرصتی مناسب برای حل مشکلات و خدمتگزاری به مردم است.

انتهای پیام/2202/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول