اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل شرکت غله گلستان:

نانوایان گنبدی و گرگانی بیشترین و کمترین آموزش تخصصی را دیده‌اند

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی گلستان گفت: طبق آمارهای موجود بیشترین میزان شرکت‎کننده آموزش تخصصی نانوایان مربوط به شهرستان گنبدکاووس و کمترین آن مربوط به گرگان است.

نانوایان گنبدی و گرگانی بیشترین و کمترین آموزش تخصصی را دیده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان سیاوش حسین‎پور در کارگاه آموزشی خبازان شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: افزایش آموزش تخصص‎های نانوایان در بلندمدت می‎تواند نقش تعیین‎کننده‎ای در راستای ارتقای سطح کیفیت نان داشته باشد.

وی تصریح کرد: آموزش و مهارت‎افزایی برای متصدیان و کارکنان واحدهای نانوایی در نزد این شرکت دارای اهمیت و جایگاه ویژه‎ای است و در همین راستا طی کمتر از یک ماه گذشته با همکاری تنگاتنگ سازمان فنی و حرفه‎ای گلستان بالغ بر 5 هزار و 200 نفر ساعت آموزش مستمر ارائه شده است.

حسین‎پور افزود: طبق تفاهم‏نامه منعقد شده فی‌مابین شرکت بازرگانی دولتی ایران و سازمان فنی و حرفه‎ای کشور به منظور افزایش سطح دانش عملی و تئوری کارکنان واحدهای خبازی هر ساله این آموزش‎ها با کیفیت و کمیت متفاوتی برگزار می‎شود و شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان نیز توانسته است با جذب کامل اعتبارات این بخش، از استان‎های برتر در زمینه آموزش نانوایان در کشور باشد.

عضو هیئت مدیره شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور یادآور شد: به واسطه برگزاری کارگاه‎های آموزشی یک ماه گذشته در شهرهای مختلف استان بالغ بر 865 نفر از کارکنان واحدهای خبازی در قالب 5 هزار و 200 نفر ساعت آموزش‌های لازم را فرا گرفته‎اند.

حسین‎پور خاطرنشان کرد: طبق آمارهای موجود بیشترین میزان شرکت‎کننده با تعداد 300 نفر مربوط به شهرستان گنبدکاووس و کمترین آن مربوط به گرگان با 51 نفر است.

وی ادامه داد: همچنین در شهرستان کلاله 132 نفر، مراوه‎تپه 77 نفر، گالیکش 105 نفر، مینودشت 130 نفر و علی‎آبادکتول تعداد 70 نفر از متصدیان و کارکنان واحدهای خبازی آموزش‎های لازم را فرا گرفته‎اند.

انتهای پیام/2307/س/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول