اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد:

80 مددجو در دوره آموزشی امداد و نجات مشارکت کردند

مدیر کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد از برگزاری دوره‌ آموزشی امداد و نجات برای 80 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

80 مددجو در دوره آموزشی امداد و نجات مشارکت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صمد کریمی عصر امروز در کارگاه آموزشی امداد و نجات در بین مددجویان شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: این دوره‌ آموزشی برای خانواده‌های تحت حمایت و فرزندان آنان در روستای بران از توابع بخش اصلاندوز این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: دوره آموزشی امداد و نجات به مدت 35 ساعت و در مسجد جامع این روستا برگزار شده و مددجویان توانستند با جدیدترین شیوه‌های امدادی و همیاری بهتر آشنا شوند.

کریمی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه روستای بران از مناطق محروم شهرستان پارس‌آباد محسوب می‌شود، کمیته‌ امداد این شهرستان برای رفاه حال خانواده‌های نیازمند کارگاه آموزشی امداد و نجات را برگزار کرد تا آنان در مواقع ضروری و حوادث غیرمترقبه بتوانند عکس‌العمل‌های لازم را به انجام رسانند.

این مسئول خاطر نشان کرد: در راستای گسترش آموزش‌های همگانی و اطلاع‌رسانی در زمینه‌ حوادث و بلایای طبیعی برای خانواده‌های تحت حمایت، با همکاری سازمان جمعیت هلال‌احمر دوره‌های آموزشی امداد و نجات با رویکرد پیشگیری و کاهش اثرات بلایای طبیعی برای خانواده‌های تحت پوشش برگزار می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: توزیع بروشور و سی. دی‌های آموزشی، نحوه‌ استفاده از جعبه‌ کمک‌های اولیه و... از دیگر مواردی است که در این دوره‌ آموزشی برای مددجویان تحت حمایت انجام شده است.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: با برگزاری آزمون کتبی امداد و نجات در پایان دوره‌ آموزشی به مددجویانی که بتوانند نمره‌ قبولی کسب کنند گواهی در دوره‌ امداد و نجات اعطا می‌شود.

هفت هزار نفر خدمات دریافت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته‌ امداد شهرستان بیله‌سوار نیز گفت: در سال‌جاری نزدیک به هفت هزار نفر برای دریافت خدمات به کمیته‌ امداد این شهرستان مراجعه کرده و از خدمات این نهاد مردمی بهره‌مند شده‌اند.

طاهر مهدی‌پور اظهار داشت: به طور میانگین روزانه 33 نفر برای دریافت خدمات به کمیته‌ امداد شهرستان بیله‌سوار مراجعه کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه حداکثر مراجعات روزانه در سال‌جاری مربوط به فروردین ماه با یک‌هزار و 178 نفر است، تصریح کرد: حداقل مراجعات نیز در شهریور ماه بوده که در آن 534 نفر به این نهاد انقلابی مراجعه کرده و به امور آنان رسیدگی شده است.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان بیله‌سوار با اعلام اینکه از این تعداد مراجعه‌کننده شش هزار و 650 نفر از کمیته‌ امداد شهرستان بیله‌سوار خدمات دریافت کرده‌اند، خاطر نشان کرد: این تعداد افراد 95 درصد مراجعان را تشکیل می‌دهند که از خدمات مختلف این نهاد مقدس بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/62007/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول