اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

توزیع شیر بین 530 هزار دانش‌آموز اصفهانی

از امروز توزیع شیر در میان 530 هزار نفر از دانش‌آموزان در سطح استان اصفهان آغاز شد.

توزیع شیر بین 530 هزار دانش‌آموز اصفهانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، توزیع شیر در مدارس به عنوان یکی مهم‌ترین اقدامات مهم آموزش و پرورش است و  از چند سال گذشته تاکنون شیر به صورت رایگان در میان دانش‌آموزان توزیع می‌شود.

البته هر ساله میزان اعتبارات اجرای طرح توزیع شیر در میان دانش‌آموزان کاهش پیدا می‌کند و به این دلیل شیر با تأخیر در سطح مدارس توزیع می‌شود.

پیش از ظهر امروز، مراسم افتتاح توزیع شیر در میان دانش‌آموزان به صورت نمادین با حضور جمعی از مسئولان آموزش و پرورش استان اصفهان در مدرسه راهنمایی دخترانه شهید شالباف برگزار شد.

با برگزاری این مراسم، توزیع شیر به صورت رایگان در میان دانش‌آموزان آغاز شد و توزیع شیر از امروز در میان 530 هزار نفر از دانش‌آموزان در سطح استان اصفهان توزیع شده است.

شیر از امروز تا اسفند ماه سال آتی در میان دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه اول مدارس دولتی پسرانه و دخترانه استان و مراکز شبانه‌روزی و واحد‌‌های پیش‌دبستانی ضمیمه مدارس دولتی در استان توزیع می‌شود.

اعتبارات اختصاص یافته برای اجرای این طرح در میان دانش‌آموزان به صورت 13 درصد ریالی شیر استرلیزه با ماندگاری شش ماه و 78 درصد ریالی به صورت شیر پاستوریزه با ماندگاری یک روز پس از تولید است.

انتهای پیام/63004/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول