اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا

چهارمین همایش ارتباط صنعت و دانشگاه در همدان

دبیر اجرایی همایش ارتباط صنعت و دانشگاه همدان از اجرای چهارمین همایش ارتباط صنعت و دانشگاه با محور پژوهش، کارآفرینی، اقتصاد کلی و صنعت پویا در دانشگاه پیام نور همدان خبر داد.

چهارمین همایش ارتباط صنعت و دانشگاه در همدان

میلاد امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: چهارمین همایش ارتباط صنعت و دانشگاه با محور پژوهش، کارآفرینی، اقتصاد کلی و صنعت پویا فردا در دانشگاه پیام نور همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: دانشگاه پیام نور و در رأس آن انجمن مهندسی صنایع هر ساله در هفته پژوهش با همکاری اداره پژوهش و کارآفرین اقدام به برگزاری همایش استانی ارتباط صنعت و دانشگاه می‌کند.

دبیر اجرایی همایش ارتباط صنعت و دانشگاه همدان بیان داشت: در راستای برگزاری این همایش شرکت شهرک‌های صنعتی، معاونت صنایع کوچک، پارک علم و فن‌آوری و مرکز آموزش بازرگانی نیز با این انجمن همکاری داشته‌اند.

وی با اشاره به حضور مدیران شرکت‌های صنعتی ادامه داد: امسال نیز مدیران شرکت‌های صنعتی در همایش حضور یافته و به ارائه مطلب خواهند پرداخت.

امیری با بیان اینکه آغاز برگزاری همایش‌های ارتباط صنعت و دانشگاه در سال 89 توسط انجمن مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور در همدان بود، گفت: این مهم باعث شد تا دانشجویان ارتباط نزدیکی با صنعت برقرار کنند.

وی با اشاره به محافظه‌کار بودن صنعت همدان برای ورود افراد تحصیلکرده قبل از برگزاری همایش‌ها ابراز داشت: تقریباً در دومین همایش این ارتباط تا جایی ارتقا یافت که حدود 6 نفر از دانشجویان از سوی شرکت‌های معتبر دعوت به کار شدند.

دبیر اجرایی همایش ارتباط صنعت و دانشگاه همدان تصریح کرد: در حال حاضر دانشگاه پیام نور در رشته مهندسی صنایع در زمینه کارآموزی‌ها و انجام پروژه‌ها هیچ مشکلی ندارد.

وی با بیان اینکه سومین همایش با موضوع اقتصاد مقاومتی طی سال گذشته برگزار شد، ادامه داد: قطعاً چهارمین همایش نیز تأثیرگذار خواهد بود.

امیری اضافه کرد: با توجه به حرکت وضعیت اقتصادی کشور به سمتی که نیاز به کارآفرین و بنگاه‌های کوچک و زودبازده احساس می‌شود محور اصلی همایش کارآفرینی انتخاب شد.

وی در پایان با بیان اینکه این همایش روز یکشنبه 24 آذرماه از ساعت 9:15 صبح شروع می‌شود، خاطرنشان کرد: از ساعت 12 تا 14 نیز یک جلسه با مدیران صنعتی و بعد از آن نیز دوره بهره‌وری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89006/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول