اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دارنده 12 مدال مسابقات جهانی پیوند اعضا:

مسئولان هیچ بهایی به ورزشکاران پیوند اعضا نمی‌دهند

دارنده 12 مدال جهانی مسابقات پیوند اعضا با بیان اینکه از طرف هیچ ارگانی تقدیری از من صورت نگرفته، گفت: در استان کرمانشاه بهایی به ورزشکاران پیوند اعضا داده نمی‌شود.

مسئولان هیچ بهایی به ورزشکاران پیوند اعضا نمی‌دهند

نیلوفر محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: از سال 85 تاکنون به‌طور مستمر عضو تیم ملی دو و میدانی پیوند اعضا بوده و صاحب 12 مدال از مسابقات مختلف جهانی هستم.

وی تصریح کرد: در مسابقات دو و میدانی سال‌جاری در شهر دوربان آفریقای‌جنوبی در مسافت 400 متر با اختلاف دو ثانیه کمتر رکورد این دوره از مسابقات را شکستم.

محمدی تصریح کرد: در دوره اول مسابقات خاورمیانه در شهر تونس سه مدال نقره و در دوره دوم این مسابقات در ابوظبی دو مدال طلا در مسافت 100 متر و 200 متر کسب کردم.

دارنده 12 مدال جهانی مسابقات پیوند اعضا خاطرنشان کرد: در طول این هشت سال که عضو تیم ملی هستم سه مدال طلا، هفت نقره و دو برنز کسب کرده‌ام و از طرف هیچ ارگانی تقدیری از من صورت نگرفته است.

محمدی ابراز داشت: در بسیاری از شهرهای کشور از جمله شیراز، مشهد و اصفهان به بازیکنان تیم پیوند اعضا امکانات رفاهی از جمله مسکن مهر و حمایت‌های مالی اختصاص می‌یابد، اما در استان کرمانشاه بهایی به این ورزش داده نمی‌شود.

این ورزشکار کرمانشاهی یادآور شد: ورزشکاران تیم پیوند اعضا بیمارانی بوده که با ورزش کردن خود بعد از عمل پیوند، از هزینه‌های سنگین و امراض احتمالی بعد از عمل می‌کاهند.  

محمدی تنها انجمن حامی ورزشکاران پیوند اعضا را انجمن حمایت از بیماران خاص معرفی کرد که با پرداخت یک میلیون تومان به آن‌ها کمک می‌کند.

وی یادآور شد: ورزشکاران این رشته ورزشی فاقد هرگونه حقوق ماهیانه، اشتغال و حمایت مالی هستند و از مسئولان انتظار می‌رود در این خصوص چاره‌ای بیاندیشند.

انتهای پیام/2700/ل/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول