اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون پرورش فکری رامهرمز خبر داد

استقرار ایستگاه علم در رامهرمز

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رامهرمز از استقرار ایستگاه علم این شهرستان به منظور ارتقای سطح داشته‌های اعضای کانون خبر داد.

استقرار ایستگاه علم در رامهرمز

شهناز آتش‌دامن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز از استقرار ایستگاه علم در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: ایستگاه علمی این مرکز با همکاری اعضای نوجوان علیرضا هرمزی‌نژاد و محمدجواد نوری‌زاده با هدف بالا بردن سطح داشته‌های علمی اعضای این مرکز برپا شده است.

وی ادامه داد: اعضای نوجوان با کمک مربی فرهنگی مرکز دو بار در هفته ضمن معرفی یک کتاب علمی، آزمایش‌های علمی ساده‌ای را برای اعضای کودک به اجرا می‌گذارند.

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رامهرمز تصریح کرد: در این ایستگاه، چگونگی کاشت انواع گیاهان، فعالیت‌های نجوم، ساخت ماکت منظومه شمسی و ارائه آزمایش‌های مختلف اجرا می‌شود.

آتش‌دامن همچنین عنوان کرد: از دیگر فعالیت‌های این ایستگاه علمی استفاده از لوح فشرده نجوم برای اعضاست که به کمک آن، صور فلکی را در قسمت‌های مختلف آسمان می‌توان مشاهده کرد.

وی در پایان ضمن درخواست از خانواده‌ها برای به عضویت در آوردن فرزندانشان در این کانون اظهار امیدواری کرد با همکاری مدارس و اولیا و سایر مسئولان شهرستان بتوانند بیشترین بهره وری علمی را برای دانش آموزان شهرستان ایجاد کنند.

انتهای پیام/ 72012/ل20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول