اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشکسوت داور فوتبال تبریز:

عملکرد تمام داوران را نباید زیرسئوال برد

پیشکسوت داور فوتبال تبریز گفت: قضاوت داور بازی تیم‌های تراکتورسازی با ذوب‌آهن خوب و قابل قبول بود.‌

عملکرد تمام داوران را نباید زیرسئوال برد

فرهاد صداقت امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: تصمیم داور در مهمترین حادثه بازی تیم‌های تراکتورسازی با ذوب‌آهن درست بود و داور به درستی خطای مدافع ذوب‌آهن را روی علی کریمی پنالتی اعلام کرد.

وی افزود: حسین زرگر داور بازی به بازیکنان نیز سه کارت زرد نشان داد که هر سه صحیح بود، کارت اول به درستی به فرشاد احمدزاده داده شد که با پشت پا بازیکن ذوب آهن را سرنگون کرد، کارت دوم هم به  حدادی‌فر به دلیل سد کردن راه کاظمیان درست بود.

صداقت در مورد اخطار به محمد نصرتی گفت: این کارت نیز به درستی داده شده و وقتی نصرتی هم به کارت اعتراض نکرد، نشان از  قبول داشتن خطایش بود.

داور دهه 60 فوتبال تبریز گفت: این روزها شاهد قضاوت خوبی از حسین زرگر در فوتبال کشور هستیم و  بازی‌های حساسی را به خوبی داوری کرده است و این داور خوب فوتبال کشور می‌تواند از پس بازی‌های حساس‌تری هم برآید.

نباید عملکرد تمام داوران را زیرسئوال برد

فرهاد صداقت در مورد بحث این روزهای داوری فوتبال ایران گفت: برخی انتقادات از داوران درست است، اما برخی منصفانه نبوده و نباید عملکرد تمام داوران را زیرسئوال برد.

وی افزود: آقای اصفهانیان باید هم با داوران خطا کار و هم با سرپرست‌ها، مدیران باشگاه‌ها و بازیکنانی که علیه داوران مصاحبه می‌کنند، برخورد جدی داشته باشد.

وی تصریح کرد: در ایران تعداد داوران کم است و طبیعتا داور خوب هم کم داریم و اگر قرار باشد داوران را محروم کنیم، چه کسی باید مسابقات را سوت زند.

داور پیشکسوت فوتبال تبریز گفت: باید با خطاهای بزرگ داوران برخورد لازم صورت گیرد اما داور نیز جایزالخطا است و خطا‌های غیرعمدی و کوچک قابل اغماض بوده و نباید بابت هر اشتباهی داوران را زیرسئوال برد.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول