اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کلات سرباز:

پارک بانوان در کلات سرباز احداث می‌شود

شهردار کلات سرباز گفت: پارک بانوان در کلات سرباز احداث می‌شود.

پارک بانوان در کلات سرباز احداث می‌شود

سامیه بلوچ‌زهی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: جوان گرایی، پیشرفت و توسعه شهر سرباز، استفاده از نخبگان جوان، تقویت اندیشه شورایی و مشورتی و برنامه محور بودن به عنوان عنصر مفقوده از جمله اهداف اینجانب برای مدیریت شهری سرباز است.

شهردار کلات سرباز عنوان کرد: احداث سالن‌های ورزشی برای بانوان، ایجاد فضاهای آموزشی و فرهنگی در منطقه از جمله برنامه‌های در دستور کار است.

وی مرمت و بازسازی قلعه سرباز به عنوان تنها میراث فرهنگی این منطقه را از دیگر برنامه‌های کاری خود عنوان کرد.

بلوچ‌زهی ابراز داشت: احداث پارک بازی برای کودکان و ایجاد قبرستان و غسالخانه در سرباز از دیگر اقداماتی است که در مدیریت شهری با مشارکت مردم و شورای شهر اجرایی خواهیم کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: ایجاد شرایط مناسب شهری، برخورداری مردم از امکانات حداقلی شهری، ساماندهی و رفع مشکلات بانوان را در دستور کار دارم.

عملکرد 10 روزه خانم شهردار

وی با اشاره به اینکه از حمایت بسیار خوب شورای شهر در پیش برد اهداف برخوردار هستم، افزود: طی 10 روزی که به عنوان شهردار سرباز معرفی شده‎ام، کنترل ترافیک، ساماندهی دستفروشان و رفع مشکلات سد معبر از جمله فعالیت‌های کاری ام بوده است.

بلوچ‌زهی ادامه داد: شهر کلات هزار و200 نفر جمعیت دارد، اما روزانه 5 هزار نفر از روستاهای اطراف برای فروش محصولات تولیدی خود وارد این شهر می‌شوند و این جمعیت شناور باعث ایجاد سد معبر و ترافیک شهری شده که تلاش کرده‌ایم این مشکل در منطقه رفع شود.

شهردار کلات سرباز در پایان اذعان داشت: امیدوارم ورود من به عرصه اجتماعی زمینه ساز مشارکت بانوان در راستای رفع مشکلات و بیان ظرفیت‌های منطقه باشد.

بلوچ‌زهی نخستین شهردار زن بلوچ است که با اهداف و برنامه‌های کارشناسی شده برای اجرایی کردن یک مدیریت شهری خوب در شهر سرباز پا به عرصه مدیریت گذاشته است.

وی متولد سال 1366 و از مردم بومی اهل سنت بوده که شهردار شدنش با استقبال خوب مردم منطقه مواجه شده است.

انتهای پیام/75004/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول