اسفندیار یارنسب امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به اهمیت تبلیغات در حوزه فعالیتهای بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: خوشبختانه امروزه بخش زیادی از فضای تبلیغات محیطی کشور در حوزه فعالیت این نهاد است.
وی اضافه کرد: سعی ما بر این است که با استفاده از تصاویر شهدا و هنرهای تجسمی روح ایثار و شهادت را در اماکن مختلف تبلیغ کنیم.
وی افزود: در حال حاضر بیش از 22 هزار تابلوی تبلیغی راجع به شهدا در کشور از بزرگترین شهرها تا دور افتادهترین روستاها تهیه و نصب شده است.
یارنسب با اشاره به رویکرد بنیاد شهید برای استفاده هرچه بهتر از فضاهای تبلیغی که در اختیار این نهاد گذاشته شده است، تصریح کرد: امیدواریم که شوراهای شهر و روستا و شهرداران در این زمینه تعامل و همکاری هرچه بیشتری با بنیاد شهید داشته باشند.
معاون تبلیغات و مراکز فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز با تشکیل بانک اطلاعاتی کاملی از اسامی شهدا هستیم تا بتوانیم در نامگذاری معابر و اماکن از آن استفاده کنیم.
یارنسب با بیان اینکه سعی کردیم از اسامی تمامی شهدا در نامگذاری معابر و اماکن هر منطقه استفاده کنیم بیان کرد: در حال حاضر از نام تمامی شهدا در نامگذاریها استفاده شده است.
وی عنوان کرد: هم اکنون نیز در حال انجام طرحی هستیم که بیوگرافی و تصاویر شهدا در جایی که نام آنها مزین شده، نصب شود.
یارنسب با بیان اینکه در حال حاضر استان زاهدان به عنوان استان پایلوت برای اجرای این طرح انتخاب شده است، ابراز امیدواری کرد که این طرح به زودی و با تخصیص اعتبارات لازم در سایر استانهای کشور نیز به مرحله اجرا در آید.
انتهای پیام/82008/ل30/ظ1004