اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغات بنیاد شهید:

بخش زیادی از فضای تبلیغات محیطی کشور در اختیار بنیاد شهید است

معاون تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خوشبختانه بخش زیادی از فضای تبلیغات محیطی کشور در اختیار بنیاد شهید است و این نهاد سعی دارد از این فرصت برای پاسداشت جایگاه شهدا و ترویج ایثار استفاده کند.

بخش زیادی از فضای تبلیغات محیطی کشور در اختیار بنیاد شهید است

اسفندیار یارنسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به اهمیت تبلیغات در حوزه فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: خوشبختانه امروزه بخش زیادی از فضای تبلیغات محیطی کشور در حوزه فعالیت این نهاد است.

وی اضافه کرد: سعی ما بر این است که با استفاده از تصاویر شهدا و هنرهای تجسمی روح ایثار و شهادت را در اماکن مختلف تبلیغ کنیم.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 22 هزار تابلوی تبلیغی راجع به شهدا در کشور از بزرگترین شهرها تا دور افتاده‌ترین روستاها تهیه و نصب شده است.

یارنسب با اشاره به رویکرد بنیاد شهید برای استفاده هرچه بهتر از فضاهای تبلیغی که در اختیار این نهاد گذاشته شده است، تصریح کرد: امیدواریم که شوراهای شهر و روستا و شهرداران در این زمینه تعامل و همکاری هرچه بیشتری با بنیاد شهید داشته باشند.

معاون تبلیغات و مراکز فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز با تشکیل بانک اطلاعاتی کاملی از اسامی شهدا هستیم تا بتوانیم در نام‌گذاری معابر و اماکن از آن استفاده کنیم.

یارنسب با بیان اینکه سعی کردیم از اسامی تمامی شهدا در نام‌گذاری معابر و اماکن هر منطقه استفاده کنیم بیان کرد: در حال حاضر از نام تمامی شهدا در نام‌گذاری‌ها استفاده شده است.

وی عنوان کرد: هم اکنون نیز در حال انجام طرحی هستیم که بیوگرافی و تصاویر شهدا در جایی که نام آنها مزین شده، نصب شود.

یارنسب با بیان اینکه در حال حاضر استان زاهدان به عنوان استان پایلوت برای اجرای این طرح انتخاب شده است، ابراز امیدواری کرد که این طرح به زودی و با تخصیص اعتبارات لازم در سایر استان‌های کشور نیز به مرحله اجرا در آید.

انتهای پیام/82008/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول