اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه:

شهید دستغیب عالمی عامل بود

امام جمعه ابرکوه شهید دستغیب را عالمی به تمام معنا عامل ذکر کرد.

شهید دستغیب عالمی عامل بود

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی پیش از ظهر امروز در جمع مردم ابرکوه در مسجد مصلی با گرامیداشت سالروز شهادت آیت‏الله دستغیب، اظهار داشت: تبیین شخصیت این بزرگان دینی و روحانی برای جوانان که دهه پر التهاب 60 و جریان‌های پس از انقلاب را ندیده‌اند، بسیار تاثیرگذار است.

وی بیان داشت: با شناخت آیت‌الله دستغیب و آگاهی از شیوه زندگی و منش ایشان می‌توان چهره درخشان‌تری از روحانیت را به جوانان ارائه کرد.

امام جمعه ابرکوه به عنوان یکی از شاگردان شهید دستغیب، عنوان کرد: از این شهید بزرگوار و مرد الهی که سال‌ها ملازم وجود او بودم و در دوران طاغوت در محضرشان شاگردی می‌کردم، لحظه‌هایی خاطره انگیز به یاد دارم و اگر خدای متعال کمترین فیض معنوی یا اخلاقی را نصیب من کرده باشد، رهین روح قدسی آن مجتهد پاک و عالم عامل ربانی است.

وی ادامه داد: ایشان شهیدی بود که  اطاعت از رهبر و ولی فقیه را اطاعت از خدا می‌دانست.

حسینی تأکید کرد: این شهید گرچه شب‌های جمعه در درس اخلاق و دعای کمیل خود ما را با شوق و ذوق آماده لقای حق می‌کرد، اما کاملاً مشهود بود که عشق به شهادت برای آن پیر طریقت متجلی است چون این مژده را در دوران تحصیل مرحوم استادش حاج جواد آقا انصاری که شخصیتی معنوی داشت، به او داده بود.

انتهای پیام/2464/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول