اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته هشتم لیگ دسته یک بسکتبال صورت گرفت

فتح دوباره صدر جدول توسط سولن بهشت هیرکان

در هفته هشتم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‎های کشور تیم سولن بهشت هیرکان گرگان با برد برابر نفت آبادان دوباره صدر جدول را نصیب خود کرد.

فتح دوباره صدر جدول توسط سولن بهشت هیرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، از هفته هشتم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‎های کشور عصر امروز تیم سولن بهشت هیرکان گرگان در خانه برابر نفت آبادان به میدان رفت که در یک رقابت بسیار نزدیک و زیبا توانست با نتیجه 69 بر 68 پیروز شده و دوباره جایگاه صدر جدول را فتح کند.

این بازی که در پنج کوارتر به طول انجامید دو تیم بازی بسیار نزدیک و زیبا را به نمایش گذاشتند و آبادانی‎ها امروز تنها موفق شدند کوارتر اول را با نتیجه 14 بر 21 به سود خود به پایان برسانند.

در دو کوارتر بعدی سولن بهشت هیرکان به ترتیب با نتایج 38 بر 34 و 52 بر 49 پیروز میدان بود و دو تیم در کوارتر چهارم و در یک رقابت بسیار نزدیک در امتیاز 60 برابر شده و بازی در وقت قانونی برابر به پایان رسید و آبادانی‌ها و گرگانی‌ها برای کسب نتیجه در کوارتر پنجم به میدان رفتند.

در کوارتر پنجم و در پنج دقیقه حساس و نفس‎گیر دو تیم با ارائه تاکتیک‎های مختلف سعی در کسب نتیجه بودند که در این کوارتر همانند بازی روز گذشته در لیگ برتر که شهرداری گرگان و پتروشیمی بندرامام در گرگان به میدان رفتند تصمیم‎های داوران مورد اعتراض کادر دو تیم قرار گرفت که‎ البته آبادانی‎ها در این اعتراض سهم بیشتری داشتند و در نهایت این بازی با نتیجه 68 بر 69 به سود سولن بهشت هیرکان گرگان به پایان رسید.

دو تیم سولن بهشت هیرکان گرگان و نفت آبادان تیم‎های مدعی قهرمانی و صعود به دسته برتر بسکتبال کشور هستند که این بازی برای دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار بود.

تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان در این دوره تنها یک باخت را در کارنامه خود ثبت کرده است و نفت آبادان نیز تا قبل از این بازی هیچ شکستی را نداشت که با این باخت آبادانی‎ها و دیگر مدعی قهرمانی نیز عدد یک بر ستون‎های باختشان اضافه شد.

در حال حاضر با کسب این نتیجه بسکتبال سولن بهشت هیرکان و نفت آبادان با دارا بودن 15 امتیاز به ترتیب در جایگاه اول و دوم جدول قرار دارند و صدرنشینی سولن بهشت هیرکان تفاضل گل بهتر نسبت به رقیب آبادانی‎اش است.

سولن بهشت هیرکان در هفته نهم به مصاف شهرداری تبریز خواهد رفت و نفت آبادان نیز در مقابل وحدت آریا تهران صف‎آرایی خواهد کرد. 

انتهای پیام/83004/ت30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول