اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‎های بازی بسکتبال شهرداری گرگان در هفته نهم

اشغال جایگاه خبرنگاران و تهدید آنها تا احتمال محرومیت شهرداری گرگان

در حاشیه بازی بسکتبال شهرداری گرگان و پتروشیمی بندرامام جایگاه خبرنگاران توسط افراد متفرقه اشغال شد، در پایان بازی لیدرهای تیم آنها را تهدید کردند.

اشغال جایگاه خبرنگاران و تهدید آنها تا احتمال محرومیت شهرداری گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عصر پنج‌شنبه از هفته نهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‎های کشور دو تیم شهرداری گرگان و پتروشیمی بندر امام در سالن امام خمینی(ره) گرگان مقابل یکدیگر صف‎آرایی کردند که در نهایت در یک بازی نزدیک تیم شهرداری گرگان با اینکه شایستگی برد در این بازی را داشت بازی را با امتیاز 78 بر 75 به میهمان خود واگذار کرد.

اما این بازی دارای حواشی بود که موارد آن از نظرتان می‎گذرد:

در هشت هفته گذشته با توجه به اینکه تیم بسکتبال شهرداری گرگان تنها توانسته بود یک پیروزی را در کارنامه خود در این دوره از رقابت‌ها به ثبت برساند تصور بر این بود که هفته نهم طرفداران شهرداری استقبالی را از بازی نداشته باشند اما تیم شهرداری گرگان در هفته نهم تعداد بیشتری از هواداران خود را بر روی سکوها دید.

اشغال جایگاه خبرنگاران و تهدید آنها به ضرب و جرح

در این بازی نیز خبرنگاران و نماینده رسانه‎ها با اینکه یکی از اقشار تاثیرگذار جامعه هستند باز هم مورد بی‎احترامی قرار گرفتند.

در سالن امام خمینی(ره) گرگان جایگاهی تعبیه شده به نام جایگاه خبرنگاران و برای حضور خبرنگاران در مجموعه‎های ورزشی نیز به دلیل برقراری نظم بیشتر و استفاده خبرنگاران ورزشی‎ از جایگاه‎های تعبیه شده برای خبرنگاران و حضور در مکان‎های مناسب برای مصاحبه با افراد مختلف کارت‎هایی از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان صادر شد و در اختیار خبرنگاران قرار گرفت که جای تقدیر نیز دارد.

اما در چند هفته گذشته و به‎خصوص در این هفته در بازی بسکتبال شهرداری گرگان شاهد بودیم که جایگاه مخصوص خبرنگاران توسط افراد کاملا متفرقه حتی قبل از حضور خبرنگاران در سالن پر شده بود و خبرنگاران برای استفاده از جایگاهی که به نام آنها و برای پوشش خبری مناسب بازی‎ها تعبیه شده بود توسط افراد حاضر منع شده و حتی مورد تمسخر و اهانت نیز قرار گرفتند.

نکته جالب اینجاست که برخی از افراد حاضر که در این جایگاه نشسته بودند برخی بازیکنان نیمکت‎نشین تیم شهرداری گرگان بودند که ظاهرا به تشخیص سرمربی تیم در ترکیب اصلی و جایگزین تیم قرار نگرفتند و زمانی که حضور این افراد در جایگاه خبرنگاران مورد اعتراض خبرنگاران قرار گرفت مسئولان در صدد سامان‌بخشی به این موضوع برآمدند اما یکی از این بازیکنان حتی به تذکر آن مسئول نیز توجه نکرده و به تمسخر خبرنگاران و به کار بردن الفاظ نامناسب روی آورد.

توهین به خبرنگاران در این بازی به اینجا ختم نشد و پس از پایان بازی و در حالی که هواداران با رهبری لیدرهای تیم شهرداری گرگان به زمین مسابقه آمده و در صدد اعتراض به تیم داوری برآمده بودند زمانی که گزارشگر واحد مرکزی خبر در حال تهیه خبر و گزارش بود یکی از لیدرهای تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مقابل دیدگان باقی همکارانش وی را به ضرب و جرح تهدید کرد و با مشت کردن انگشتان خود قصد آسیب‎زدن به او را داشت که با وساطت اطرافیان خوشبختانه این حادثه رخ نداد.

احتمال محرومیت شهرداری گرگان

اعتراض هواداران و لیدرهای تیم شهرداری گرگان که در طول بازی به تشویق پرقدرت تیمشان پرداخته بودند از آنجا به اوج خود رسید که در کوارتر آخر بازی و در زمانی که تیم بسکتبال شهرداری گرگان اختلاف امتیاز خود را با میهمان خود بسیار کم کرده بود و احتمال برد هم وجود داشت، داوران با تصمیم‎های چالش برانگیز خود ناراحتی هواداران را برانگیختند.

این ناراحتی به تیم داوری تنها از طرف هواداران نبود و کادر تیم شهرداری گرگان نیز به این قضاوت اعتراض داشتند و پس از پایان بازی هادی دهقان کاپیتان تیم بسکتبال شهرداری گرگان اعتراض کتبی خود را به مسئولان بازی تحویل داد.

این برخورد هواداران شهرداری گرگان و به کار بردن الفاظ نامناسب موجب شد تا تیم داوری گزارش محکمی از این رفتارها را در برگه گزارش خود درج کند که این امر موجب نگرانی سرمربی تیم شهرداری گرگان و سرپرست تیم شد، تا آنجایی که پس از پایان بازی و در پاسخ به اعتراض برخی هواداران به صراحت اذعان کردند احتمال اینکه دو جلسه محروم شویم زیاد است.

انتهای پیام/83004/ی40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول