اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بوشهر در مجلس:

مشکل جاده ساحلی ریگ به گناوه با جدیت در حال پیگیری است

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: پیگیری‌ لازم برای حل مشکل جاده ساحلی بندر ریگ به گناوه انجام شده و این آمادگی برای ادامه راه در این مسیری که مورد توجه مردم بندر ریگ است، وجود دارد.

مشکل جاده ساحلی ریگ به گناوه با جدیت در حال پیگیری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم جمیری ظهر امروز در بین دو نماز جمعه و عصر در جمع نمازگزاران اهالی بندر ریگ اظهار داشت: امروزه ما دچار یک‌سری تحولات داخلی و خارجی هستیم گرچه دشمنان کینه‌توز خارجی با تحریم، یک‌سری مشکلاتی را بر ما تحمیل کردند اما با پشتیبانی مردم گرانقدر از تحریم‌ها فرصت ساخته‌ایم و توانسته‌ایم مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سرگذاریم و در میدان مقام حضور داشته و الگویی نه تنها برای منطقه بلکه برای جهانیان باشیم.

جمیری نمازهای جمعه را راهی برای تقویت ایمان افراد عنوان کرد، و اظهار داشت: حضور افراد در نمازهای جمعه و جماعات تاثیر بسزایی در تقویت ایمان آنها خواهد داشت؛ امیدواریم که این حضور پررونق‌تر باشد.

وی در ادامه خطاب به مسئولان عنوان کرد: مسئولان باید مشکلات را شناسایی کنند و آنها را با راهکار به بنده انتقال دهند تا درصدد پیگیری و حل آن با مسئولان عالی‌مقام باشم.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در ادامه به مشکل جاده ساحلی بندر ریگ ـ‌ گناوه اشاره کرد، و ابراز داشت: پیگیری‌های خود را برای حل مشکل جاده ساحلی بندر ریگ به گناوه با مسئولان مربوطه داشته‌ام و به آنها گفته شده که این آمادگی برای ادامه راه در این مسیری که مورد توجه مردم بندر ریگ است، وجود دارد.

وی افزود: با شرایطی که در حال حاضر با آن مواجه هستیم و با توجه به منابعی که وجود دارد مسئولان نگران این هستند که هزینه بالایی برای پرداخت به معارضین و ساخت پروژه وجود خواهد داشت و همین امر موجب می‌شود که دولت این طرح را فعلاً در چنین شرایطی نپذیرد.

جمیری اضافه کرد: افرادی که در این مسیر زمینی دارند به عنوان یک امر خیر که خواسته عمومی است، دوستانه به کمک بشتابند تا این کار خیر عملی شود.

انتهای پیام/66006/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول