اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هشترود:

دولتمردان ما باید متوجه قضایای غرب باشند

امام جمعه هشترود با بیان اینکه دولتمردان ما باید متوجه قضایای غرب باشند و فرمایشات رهبری را آویزه گوش خود قرار دهند و در انجام کارهای خود ثابت قدم باشند، گفت: ما به نتایج اجلاس ژنو زیاد خوش‌بین نیستیم.

دولتمردان ما باید متوجه قضایای غرب باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، سیدسعید رشادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشترود اظهار کرد: اجلاس ژنو باید به گفته‌های خود عمل کند زیرا آنها رسما زیر قول خود می‌زنند و باید به پیمان خود پایبند باشند.

وی با بیان اینکه ابهت هیبت آمریکا در حال شکست است، افزود: آنها با این کار خود به کشور ما توهین می‌کنند و کشور ما را در معرض امتحان قرار داده‌اند.

خطیب جمعه هشترود سخنان اخیر اوباما رئیس جمهور آمریکا طی روزهای اخیر را یادآور شد و اظهار کرد: تمام سردمداران آمریکا دشمن ملت ایران بوده و هستند.

رشادی گفت: دولتمردان ما باید متوجه قضایای غرب باشند و فرمایشات رهبری را آویزه گوش خود قرار دهند و در انجام کارهای خود ثابت قدم باشند.

خطیب جمعه هشترود در ادامه گفت: اختلافات در جامعه تاثیر ناهنجاری را به دنبال دارد و دشمن هم می‌خواهد نهایت استفاده را از اختلاف و رخنه در بین مسئولان و مردم استفاده کند.

وی افزود: حوادث بوجود آمده در کربلا و شهادت امام حسین (ع) هم ناشی از اختلاف بود و دشمن امروز قصد اختلاف در بین کشورهای مسلمان و دوست را دارد و اگر اختلافات در بین تشکیلات باشد ضربه‌ای مهلک به بار خواهد آورد.

رشادی اذعان کرد: دشمن نتوانست با نقشه استعماری و استکباری خود نقشه شوم خود را در کشورها اجرایی کند و نخواهد توانست این کار پلید خود را جامه عمل بپوشاند.

وی به سالروز شهادت شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و بیان داشت: شهید مفتح انسانی مبارز، انقلابی و آگاه به مسائل روز بود که به عنوان مجتهدی آگاه و استادی برجسته فعالیتهای علمی فراوانی داشت.

امام جمعه هشترود با بیان اینکه نقش شهید مفتح در جریان انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست، عنوان کرد: آنچه شهید مفتح را برجسته کرده است نقشی بود که این شهید بزرگوار در وحدت حوزه و دانشگاه داشتند.

وی با تاکید بر اینکه اگر حوزویان و دانشگاهیان کنار هم قرار بگیرند جامعه در مسیر سعادت قرار خواهد گرفت، افزود: شخصیت‌هایی چون شهید مفتح و رهبر معظم انقلاب نقش اساسی در تقویت وحدت میان حوزه و دانشگاه داشته‌اند.

رشادی با تاکید بر اینکه قرارگیری حوزه و دانشگاه در کنار هم موجب نهادینه شدن پیشرفتهای علمی و باورهای دینی در جامعه می شود، افزود: وحدت حوزه و دانشگاه امر مهمی است که اگر نباشد پیشرفتی در جامعه حاصل نمی‌شود.

انتهای پیام/60006/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول