اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فریمان:

گروه 1+5 به دنبال جلوگیری از پیشرفت‌های علمی ایران بود

امام جمعه فریمان گفت: شش کشور به ظاهر قدرتمند دنیا تلاش داشتند تا از پیشرفت ملت ایران در مسیر علم و فناوری جلوگیری کنند.

گروه 1+5 به دنبال جلوگیری از پیشرفت‌های علمی ایران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از فریمان، حجت‌الاسلام سیدابوالفضل طباطبایی اشکذری امروز در خطبه‌های نماز جمعه فریمان با پرداختن به شیوه صحیح معاشرت با مردم و بویژه احترام به مومنان اظهار داشت: در فرهنگ اسلامی و دیگر ادیان توحیدی، انسان‌ها جایگاه مهمی دارند اما در میان آن‌ها، مؤمنان در برخورداری از احترام در جایگاه ویژه‌ای قرار دارند.

وی بیان داشت: بنا بر روایات از ائمه معصومین(ع) کسی که در برخورد با انسان‌های مؤمن بی‌احترامی می‌کند به دشمنی با خداوند پرداخته است،لذا چنین شخصی نه تنها از ارزش‌های والای انسانی به دور مانده، بلکه از رحمت و لطف خداوند نیز دور خواهد ماند.

خطیب جمعه فریمان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به توافقنامه اخیر هسته‌ای تصریح کرد: با درایت و صلابت رهبر معظم انقلاب در هدایت و حمایت هوشمندانه از تیم دیپلماسى کشور و حمایت‌های ملت ایران توانستیم از یکی از گردنه‌های سخت پیش روی نظام اسلامی بگذریم و در برابر دشمنان بدخواه و بد رفتار این ملت، اظهار ناتوانی از خود نشان ندهیم و با کمال اقتدار از همه حقوق خود از جمله هسته‌ای صیانت کنیم.

وی  اضافه کرد: شش کشور به ظاهر قدرتمند دنیا تلاش داشتند تا از پیشرفت ملت ایران در مسیر علم و فناوری جلوگیری کنند ولی این حضور مردم و توکل مسئولان به خداوند بود که توانست این توطئه دشمن را با شکست مواجه کند و ملت ایران به تنهایی در برابر همه آنها ایستادگی کرد.

طباطبایی خاطرنشان کرد: این دور از مذاکرات هسته‌‏ا‌ى با جدیت و پیگیرى مسئولان دیپلماسى کشور به ‏ویژه وزارت خارجه، به کانون توجه محافل سیاسى و خبرى دنیا تبدیل شده بود.

انتهای پیام/2202/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول