اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

محتوای توافقات هسته‌ای برای مردم شفاف بیان شود

امام جمعه شاهین‌دژ گفت: مسئولان توافقاتی را که بین ایران اسلامی و اروپا در ارتباط با انرژی هسته‌ای صورت گرفته است، به طور شفاف و روشن برای ملت تشریح کنند.

محتوای توافقات هسته‌ای برای مردم شفاف بیان شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌دژ، حجت‌الاسلام نقی باقری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: مسئولان توافقاتی را که در ارتباط با انرژی هسته‌ای بین ایران اسلامی و اروپا صورت گرفته است، به طور دقیق و روشن برای ملت ایران اسلامی تشریح کنند، زیرا صاحبان اصلی این تکنولوژی ملت هستند.

وی ادامه داد: این ملت بودند که هشت سال دفاع مقدس را خلق کرده، تحریم‌ها را متحمل شده، شهید داده‌اند، و این ملت بزرگ هستند که فتنه‌ها را پی در پی خاموش کرده‌اند بنابراین سزاوار نیست که تصمیمات از آنها پنهان مانده و بدون رضایت آنها کاری صورت گیرد.

امام جمعه شاهین‌دژ با اظهار به اینکه ملت ایران این علم را از انحصار غرب درآورده‌اند، تاکید کرد: حسد و بخل‌ورزی به ملت دریادل ما راه نیافته است، زیرا این علم را به سایر ملل دنیا نیز عرضه کرده و استفاده از آن را در مسیر حق و عدالت به کشورهای اسلامی پیشنهاد می‌کنند.

وی با اشاره به تلاش‌های مداوم دشمنان برای عقب نگه داشتن ایران اسلامی، بیان داشت: کشورهای غربی به دنبال محروم کردن ما از علوم و فنون روز دنیا هستند تا همیشه، همه جا و در همه زمینه‌ها به آنها نیاز پیدا کنیم، حال آنکه ملت ما به جوانان خود تکیه کرده و به غرب نیازی ندارد.

امام جمعه شاهین‌دژ فرا رسیدن هفته وحدت حوزه و دانشگاه را به فعالان این دو عرصه تبریک گفت و اظهار داشت: خادمان این دو عرصه در یک جبهه واحد به عبارتی مجد و عظمت ایران اسلامی تلاش می‌کنند، بنابراین وفاق، صمیمت و همکاری زیادی بین این دو قشر حکم‌فرما شده است.

انتهای پیام/61002/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول