اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته هشتم رقابت‌های لیگ پینگ‌پنگ جوانان کشور

ثبت سومین شکست شهرداری بانه/ بندرعباسی‌ها صدرنشین شدند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بانه از شکست تیم شهرداری این شهرستان در جریان هفته سوم از دور برگشت رقابت‌های لیگ پینگ‌پنگ جوانان و امیدهای کشور برابر خلیج پژم بندرعباس خبر داد.

ثبت سومین شکست شهرداری بانه/ بندرعباسی‌ها صدرنشین شدند

جبار جمینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج ضمن اشاره به نتایج تیم تنیس روی میز شهرستان بانه به بیان برخی نکات در خصوص عدم حمایت مالی از این تیم پرداخت.

وی با اشاره به پیگیری رقابت‌های کشوری لیگ تنیس روی میز در رده سنی جوانان و امید اظهار کرد: تیم شهرداری بانه در بازی هفته هشتم برابر میهمان قدرتمند خود نتیجه را واگذار کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بانه افزود: نماینده استان کردستان در این رقابت دشوار با حساب 5 بر 2 مغلوب خلیج پژم بندرعباس شد.

جمینی خاطرنشان کرد: در این مسابقه تیم شهرداری بانه با ترکیب متین لطف‌الله نسبی، میعاد لطفی، متین حیدری، علیرضا ملارجبی و تیم بندرعباس نیز با بازیکنان شاخصی چون نیما عالمیان، پوریا عمرانی، آرمان حاجی‌ایی و هادی صبحی پا به میدان گذاشته بود.

وی تصریح کرد: در بازی نخست بخش انفرادی ابتدا ملارجبی با کسب برتری 3 بر یک برابر حاجیایی میزبان را پیش انداخت، اما عالمیان پینگ‌پنگ‌باز برجسته تیم میهمان در بای دوم با برد در 3 گیم متوالی برابر متین حیدری کار را به تساوی کشاند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بانه خاطرنشان کرد: در سومین رقابت بخش انفرادی باز این تیم شهرداری بود که به لطف پیروزی 3 بر صفر لطفی برابر صبحی از رقیب خود پیش افتاد، اما در دو بازی بعدی بخش انفرادی عمرانی و عالمیان با برد مشابه 3 بر صفر برابر لطف‌الله نسبی و ملارجبی ورق را برگرداندند و حساب کار را به 3 بر 2 به سود خلیج پژم بندرعباس رقم زدند.

جمینی تصریح کرد: در بازی ششم بخش انفرادی نیز میهمان توسط حاجی‌ایی 3 بر صفر حیدری از شهرداری بانه را مغلوب کرد تا در پایان رقابت این بخش نتیجه 4 بر 2 به سود بندرعباسی‌ها ثبت شود.

وی افزود: در تنها بازی بخش دوبل نیز پوریا عمرانی و نیما عالمیان دو پینگ‌پنگ‌باز تیم بندرعباس موفق شدند در یک بازی نزدیک متین لطف‌الله نسبی و میعاد لطفی را با حساب 3 بر 2 از پیش رو بردارند و نتیجه نهایی مسابقه را 5 بر 2 به سود میهمان رقم بزنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بانه با یادآوری برد هفته گذشته تیم شهرداری بانه برابر نماینده اصفهان گفت: در هفته‌های نهم و دهم شهرداری بانه، طی روزهای 28 و 29 آذر ماه به ترتیب میهمان نفت آبادان و پتروشیمی بندر امام خواهد بود.

جمینی اظهار کرد: تیم شهرداری بانه تا پیش از آغاز رقابت هفته هشتم با 5 برد و 2 باخت و با کسب 13 امتیاز در صدر جدول قرار داشت که با شکست در بازی هشتم جای خود را به خلیج پژم بندر عباس داد.

وی افزود: در حال حاضر در جدول  مسابقات لیگ تنیس روی میز جوانان و امیدهای کشور خلیج پژم بندر عباس با 16 امتیاز در صدر قرار دارد و شهرداری بانه با یک پله سقوط و با 14 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بانه با بیان اینکه این مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود گفت: در بازی شهرداری برابر تیم بندرعباسی داریوش ضرغام‌پور رئیس سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز نیز حضور داشت.

جمینی با گلایه از اینکه در ابتدا قرار بود شهرداری بانه از نماینده این شهر در رقابت‌های لیگ، حمایت مالی انجام دهد، گفت: متأسفانه این امر محقق نشده و تمامی هزینه‌ها تا امروز که بالغ بر 30 میلیون تومان است، توسط رئیس هیئت شهرستان بانه تقبل شده است. 

انتهای پیام/79012/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول