اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته نیروی انسانی پتروشیمی جم خبر داد

افزایش بهره‌وری پتروشیمی جم در سال جاری

رئیس کمیته نیروی انسانی پتروشیمی جم از افزایش بهره‌وری پتروشیمی جم در سال جاری خبر داد.

افزایش بهره‌وری پتروشیمی جم در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه محمد دفتری پنج‌شنبه شب در نشست کمیته نیروی انسانی شرکت پتروشیمی جم با اشاره به تدابیر مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم در تکریم پرسنل شرکت اظهار داشت: نیروی انسانی به عنوان سرمایه اجتماعی شرکت نقش بسیار مهمی در روند پیشرفت شرکت ایفا می‌کند.

وی افزود: از نگاه مدیر عامل مهندس هاشم‌زاده برخورداری از کارکنان دانش‌مدار، متخصص، متعهد و وفادار مهم‌ترین عامل موفقیت در شرکت است و اولویت اصلی در شرکت، جلب و حفظ رضایت کارکنان است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اثربخشی واحدهای مختلف از جمله تولید و ارائه خدمات منوط به وجود نیروی انسانی مجرب و ساعی است و قطعاً پیمودن راه‌های توسعه و تکامل فرهنگی- اقتصادی در سطوح مختلف در حوزه‌های گوناگون شرکت به این عزیزان گره خورده است.

رئیس کمیته نیروی انسانی شرکت پتروشیمی جم رویکرد اصلی مدیریت منابع انسانی شرکت را بهره‌گیری از توان تخصصی کارکنان عنوان کرد و براساس این رویکرد رمز بالا بردن بهره‌وری شرکت پتروشیمی جم را در بهبود بخشیدن کیفیت زندگی کاری پرسنل دانست.

دفتری گفت: در راستای تقدیر از عملکرد همکاران در تعمیرات اساسی برای تمام پرسنل پتروشیمی جم و شرکت جم صنعت‌کاران پاداشی در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: همچنین در راستای احیای سیستم پرداخت مستقل؛ ازاین پس تمام مبالغ قابل پرداخت نفت کارت در قالب جم ارت قابل پرداخت است.

دفتری از دیگر مصوبات کمیته نیروی انسانی به تمام مقرری‌های قابل پرداخت از قبیل کارت هدیه تولد و ... اشاره کرد و گفت: این مقادیر همچنان به قوت خود باقی است و طبق روال گذشته به همکاران عزیز پرداخت می‌شود.

وی همچنین با اشاره به پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان عنوان کرد: از ماه جاری حقوق پرسنل شرکت جم صنعت‌کاران بیست و پنجم هر ماه پرداخت و از ماه آینده نیز حقوق همکاران پتروشیمی جم نیز در همین تاریخ پرداخت می‌شود.

دفتری گفت: همچنین وام ازدواج به مبلغ 60 میلیون ریال برای یک بار و فقط صرفاً برای ازدواج اول مورد تصویب کمیته نیروی انسانی قرار گرفت و تسریع در پرداخت آن توسط مدیر عامل تاکید شد.

وی توجه به نیروی انسانی را از ارکان اصلی سیاست‌های هیئت مدیره پتروشیمی جم عنوان و تصریح کرد: گام‌های تکریم این عزیزان یکی پس از دیگری در بالندگی این مجموعه زحمت کش برداشته خواهد شد تا گوشه‌ای از تلاش‌های این عزیزان را التیام بخشیده باشیم.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول