اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کتابخانه عمومی فرهنگ ارومیه اعلام کرد

تأمین 50 درصد تقاضای کتاب برای کتابخانه‌ ارومیه

مسئول کتابخانه عمومی فرهنگ ارومیه گفت: 785 نسخه کتاب برای پاسخگویی به درخواست‌های اعضای این کتابخانه در قالب طرح کتاب من تهیه و تحویل اعضا شد.

تأمین 50 درصد تقاضای کتاب برای کتابخانه‌ ارومیه

عبدالله فتاح‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طرح «کتاب من» یکی از طرح‌های مفید و پرطرفدار در کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی است.

وی تصریح کرد: در قالب این طرح متقاضیان و اعضای کتابخانه‌ها می‌توانند کتاب مورد درخواست خود را که در میان منابع کتابخانه‌ای موجود نیست، طی درخواستی به کتابداران کتابخانه‌ها اعلام کنند تا کتاب مورد نظر آنها در لیست سفارشی‌های آن کتابخانه قرار گیرد.

فتاح‌زاده در این راستا از ارائه درخواست برای یک‌هزار و 500 نسخه کتاب در طول مهر و آبان ماه امسال در کتابخانه فرهنگ ارومیه خبر داد و گفت: پس از دریافت درخواست‌ها پیگیری‌های مستمر برای تهیه کتاب‌ها در حداقل زمان ممکن صورت می‌گیرد.

مسئول کتابخانه عمومی فرهنگ ارومیه ادامه داد: بخش قابل توجهی از این درخواست‌ها در طول آبان ماه تأمین شد.

وی افزود: 785 نسخه کتاب از میان درخواست‌های دریافت شده در طول مهر و آبان ماه در طول آبان ماه تهیه و تحویل متقاضیان و درخواست‌کنندگان قرار گرفته است.

فتاح‌زاده اجرای طرح کتاب من را از خدمات بسیار مفید کتابخانه‌ها به اعضای خود عنوان کرد و گفت: هدف از اجرای این طرح غنی‎سازی منابع کتابخانه‌ای متناسب با نیازهای مراجعان و  افزایش سطح رضایت‌بخشی آنها بوده است.

انتهای پیام/61006/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول