اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته نهم لیگ برتر بسکتبال/

شهرداری گرگان با شایستگی بازی را واگذار کرد

در هفته نهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‎های کشور، تیم بسکتبال شهرداری گرگان در حالی که شایستگی برد بازی را داشت در خانه بازی را به حریف خود واگذار کرد.

شهرداری گرگان با شایستگی بازی را واگذار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، از سری بازی‎های هفته نهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‎های کشور عصر امروز تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خانه به مصاف تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام رفت و در حالی که شایستگی برد این بازی را داشت با ارائه یک رقابت نزدیک و نفس‎گیر، بازی را به حریف خود با نتیجه 75 بر 78 واگذار کرد.

چهار کوارتر این بازی به ترتیب با نتایج 15 بر 25، 39 بر 46، 59 بر 63 و در نهایت 75 بر 78 به سود تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام به پایان رسید.

بازیکنان گرگانی و شاگردان اسدالله کبیر امروز در حالی که در مقابل یکی از مدعیان قهرمانی این دوره از مسابقات به میدان رفته بودند، یکی از زیباترین بازی‎های خود را در این دوره از مسابقات به نمایش گذاشتند به طوری که تمامی هواداران و حاضران در سالن با اینکه تیم بسکتبال شهرداری گرگان در بسیاری از دقایق تیم مغلوب این رقابت بود اما با رضایت کامل و یکدست تیم شهر خود را تشویق می‎کردند.

تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام امروز هوشمندانه از اشتباهات بازیکنان تیم بسکتبال شهرداری گرگان استفاده کرد و در بسیاری از دقایق که بازیکنان تیم بسکتبال شهرداری گرگان اکثر توپ‎های خود را در زیر حلقه از دست می‎دادند با انجام ضد حمله‎ و کسب امتیاز سعی کرد تا اختلاف خود را با شهرداری گرگان حفظ کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در حال حاضر تیم بسکتبال شهرداری گرگان با کسب 10 امتیاز در جایگاه یازدهم و تیم پتروشیمی بندر امام نیز با دارا بودن 16 امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی این دوره از مسابقات قرار دارد.

هفته آینده تیم بسکتبال شهرداری گرگان در روز دوشنبه در تهران به مصاف تیم بسکتبال مهرام صدرنشین خواهد رفت و تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام نیز در اصفهان در مقابل تیم بسکتبال فولاد ماهان سپاهان صف‎آرائی خواهد کرد.

انتهای پیام/83004/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول