اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال شهرستان کاشان:

نماینده کاشان در لیگ فوتسال کشور را حفظ می‌کنیم

رئیس هیات فوتبال شهرستان کاشان با اشاره به تلاش شورای اسلامی شهر، شهرداری و هیئت فوتبال کاشان برای برطرف کردن مشکلات تیم فوتسال کاشان گفت: این تلاش‌ها در جهت حفظ نماینده کاشان در لیگ فوتسال کشور صورت می‌گیرد.

نماینده کاشان در لیگ فوتسال کشور را حفظ می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مرتضی رهبری عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تغییر نام تیم فوتسال کاشان به فدراسیون اعلام شده است اظهار داشت: تلاش‌های انجام شده توسط شورای اسلامی شهر کاشان و شهرداری نتیجه داده است و تیم فوتسال کاشان زیرپوشش سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان قرار گرفت و امروز نامه تغییر نام این تیم با عنوان تیم فوتسال سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان به فدراسیون فوتبال ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری کاشان با زیرپوشش قرار دادن تیم فوتسال کاشان برای این تیم 800 میلیون ریال مصوب کرده است تا با تزریق این بودجه به تیم، نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور را با قدرت آغاز کند و با نتایجی که به دست می‌آورد بتوان نماینده کاشان در لیگ یک را حفظ کرد.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان کاشان با اشاره به این که این مبلغ در چهار قسط به تیم تزریق می‌شود یادآور شد: دریافت این مبلغ نیاز به زمان دارد و باید مراحل اداری آن انجام شود.

رهبری از اعضا و کادر تیم فوتسال آتش‌نشانی کاشان خواست تا زمان پرداخت نخستین قسط به کار خود با قوت و قدرت ادامه دهند و مطمئن باشند مشکلات تیم به زودی برطرف می‌شود.

وی افزود: مراحل انتقال تیم به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری به پایان رسیده است و مراحل قراردادها نیز در حال انجام است.

تیم فوتسال کاشان در نیم‌فصل مسابقات فوتسال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در بین 9 تیم گروه دوم این رقابت‌ها از هشت بازی با پنج شکست و سه مساوی و کسب سه امتیاز در قعر جدول گروه دوم این رقابت‌ها قرار گرفت.

انتهای پیام/2406/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول