اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی کشتی ثامن مشهد:

اسیر تجربه کشتی‌گیران خونه‌به‌خونه شدیم

مربی تیم کشتی ثامن مشهد پس از شکست تیمش مقابل خونه‌به‌خونه بابل گفت: از تجربه کشتی‌گیران حریف نتیجه مسابقه را واگذار کردیم.

اسیر تجربه کشتی‌گیران خونه‌به‌خونه شدیم

محمد اصلانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: تماشاگران در سالن کشتی‌های بسیار خوبی را تماشا کردند و فکر می‌کنم از تماشای مسابقه لذت بردند.

مربی کشتی ثامن مشهد در ادامه تصریح کرد: از دو کشتی‌گیر عنوان‌دار خارجی در این مسابقه انتظار بیشتری می‌رفت که منجر به شکست هر دو آنها شد.

اصلانی با اشاره به بدشانسی برخی از کشتی‌گیران در این مسابقه گفت: ولادمیرخیچگاشویلی و داتوماساگشویلی در حالی نتیجه کشتی را مقابل حریفان واگذار کردند که هر دو آنها دو امتیاز از حریفان خود پیش بودند.

وی افزود: از پنج مسابقه‌ای که مقابل حریفان ظاهر شدیم در برخی از اوزان از عملکرد کشتی‌گیرانم رضایت نداریم.

اصلانی در پایان با بیان اینکه صعود تیمش به مرحله نهایی بسیار دشوار شد، خاطرنشان کرد: در کشتی مقابل خونه‌به‌خونه بابل الیاس بختیاری با اقتدار مقابل حریف ظاهر شد و با اقتدار پیروز شد.

به گزارش فارس، تیم موسسه مالی اعتباری ثامن مشهد شامگاه پنجشنبه 21 ‌آذر از هفته پنجم لیگ برتر کشتی آزاد کشور شش بر یک مقابل میزبان خود خونه‌به‌خونه بابل شکست خورد.

ثامن مشهد با دو امتیاز در رده چهارم جدول جای دارد.

انتهای پیام/86005/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول