اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل شرایط نامساعد جوی

شهرداری تبریز هم از سفر به اهواز بازماند

تیم فوتسال شهرداری تبریز به دلیل شرایط نامساعد جوی از سفر به اهواز برای بازی با حفاری خوزستان بازماند.

شهرداری تبریز هم از سفر به اهواز بازماند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال کشور تیم شهرداری تبریز مهمان حفاری خوزستان بود اما به دلیل شرایط نامساعد جوی و لغو پرواز، تیم شهرداری تبریز نیز از سفر بازماند.

اسماعیل تقی‌پور، مربی تیم شهرداری تبریز گفت: قرار بود با پرواز 13 و 30 دقیقه امروز از تبریز روانه تهران شده و ساعت 17 از تهران به اهواز عازم شویم که به دلیل لغو پرواز اول، امکان سفر تیم شهرداری به اهواز میسر نشد.

وی افزود: از سوی کمیته فوتسال زمان جدیدی برای بازی تیم‌های حفاری خوزستان و دبیری تبریز اعلام نشده و با توجه به نیم فصل لیگ برتر فوتسال کشور، تمرینات تیم شهرداری تبریز را برای چند روز تعطیل اعلام کردیم.

تقی‌پور، در مورد بازی‌های تیمش در نیم فصل دوم گفت: بازی‌های سخت ما مقابل تیم‌های منصوری، گیتی‌پسند، دبیری و میثاق خارج از خانه است اما امیدواریم با ارائه بازی‌های خوب بتوانیم جزو پنجم تیم اول لیگ برتر فوتسال کشور باشیم.

قرار بود فردا تیم شهرداری تبریز در اهواز به مصاف حفاری خوزستان برود که به دلیل بارش سنگین برف در تبریز و لغو پرواز امکان سفر تیم شهرداری میسر نشد.

دبیری تبریز و هلال احمر آذربایجان‌شرقی دو تیم دیگر فوتسال تبریز نیز از سفر به خانه حریفانشان بازمانده و بازی‌های هر سه تیم تبریزی در هفته سیزدهم لغو شد.

انتهای پیام/60001/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول