اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

یک میلیارد ریال صرف تهیه وسایل گرمایشی مددجویان اردبیلی شد‌

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: برای تهیه‌ وسایل گرمایشی خانواده‌های تحت حمایت کمیته‌‌ امداد استان در فصل سرما بالغ بر یک میلیارد ریال هزینه شده است.

یک میلیارد ریال صرف تهیه وسایل گرمایشی مددجویان اردبیلی شد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز زلالی عصر امروز در نشست با معاونان حمایت و سلامت خانواده‌ کمیته‌ امداد استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به سردسیر بودن منطقه و در پیش بودن فصل زمستان و همچنین نیاز ضروری مددجویان به وسایل گرمایشی این مبلغ در اختیار شهرستان‌ها گذاشته شده تا نسبت به تهیه‌ بخاری برای خانواده‌های نیازمند اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه در کنار تهیه‌ بخاری و وسایل گرمایشی برای خانواده‌های نیازمند وسایلی از قبیل پتو و... نیز به آنان اعطا می‌شود، تصریح کرد: از خیرین و نیکوکاران استانی می‌خواهیم تا برای التیام بخشیدن به آلام خانواده‌های نیازمند در سرمای زمستان با مساعدت‌های خیرخواهانه‌ خود این نهاد را یاری کنند.

زلالی با بیان اینکه روستاهای محروم و مناطق کمتر توسعه یافته در اولویت تأمین وسایل گرمایشی هستند، خاطر‌نشان کرد: امدادگران کمیته‌ امداد قبل از فرا رسیدن فصل پاییز با حضور در مناطق صعب‌العبور و محروم منطقه علاوه بر رفع نیازهای معیشتی خانواده‌های نیازمند، برای برطرف ساختن مشکلات گرمایشی آنها در فصول سرما نیز اقدامات لازم را به انجام رسانده‌اند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: تمامی خانواده‌های زیرپوشش این نهاد دارای وسایل گرمایشی هستند اما به دلیل سرمای شدید در استان برخی خانواده‌ها نیازمند دو یا سه بخاری هستند که بر طبق نیازسنجی انجام گرفته توسط امدادگران این نهاد، وسایل گرمایشی در بین خانواده‌ها توزیع می‌شود.

‌معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته‌ امداد استان اردبیل نیز در سخنانی اظهار داشت: حوزه‌ حمایت و سلامت خانواده‌ کمیته امداد استان از همان روزهای آغازین فصل پاییز رسیدگی به نیاز خانواده‌های تحت حمایت را در فصول سرما بررسی و مورد رسیدگی قرار داده است.

رضا ساجد با بیان اینکه امدادگران با حضور در مناطق محروم برای تأمین وسایل مورد نیاز آنان اقدام کرده‌اند، گفت: نیاز به وسایل گرمایشی در بسیاری از خانواده‌ها در اولویت اول رسیدگی قرار گرفته بود که پس از پیگیری‌های حوزه‌ سلامت و حمایت خانواده‌ کمیته‌ امداد استان وسایل مورد نیاز تأمین و در اختیار خانواده‌ها قرار گرفته است.

وی با اعلام اینکه امدادگران کمیته‌ امداد در آغاز فصل زمستان نیز به منازل خانواده‌های زیرپوشش مراجعه و گزارشات خود را به این حوزه ارائه داده‌اند، تصریح کرد: با وجود تهیه‌ وسایل گرمایشی برای خانوارهای زیرپوشش برخی از آنان همچنان نیازمند مساعدت‌های بیشتر هستند که در صدد هستیم طی چند روز آینده نیازمندی‌های آنان را در فصل سرما تهیه و تأمین کنیم.

انتهای پیام/62006/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول