اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر فدراسیون جودو و کوراش:

ورزش قهرمانی کشور نیازمند نخبه‌پروری و کشف استعدادها است

دبیر فدراسیون جودو و کوراش با اشاره به وجود استعدادهای ورزشی در کشور گفت: نخبه‌پروری و کشف استعدادها در رشته‌های مختلف ورزشی باید در دستور کار مسئولان ورزش استان‌‌ها قرار گیرد.

ورزش قهرمانی کشور نیازمند نخبه‌پروری و کشف استعدادها است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمد بلوطی پیش از ظهر امروز در مجمع انتخابی هیئت جودو استان مرکزی اظهار داشت: توجه به نخبه ‌پروری و کشف استعداد‌ها رمز موفقیت در برنامه‌های ورزشی است که می‌توان با برنامه‌ریزی‌ دقیق و مناسب به آن دست یافت.

وی تصریح کرد: پرورش ورزشکاران حرفه‌ای، قهرمان ‌پروری و حمایت از ورزشکاران نخبه از عوامل موثر در موفقیت هیئت‌های ورزشی است که می‌طلبد به صورت جدی در دستور کار هیئت‌های استانی قرار گیرد.

دبیر فدراسیون جودو و کوراش ادامه داد: در حال حاضر استعدادهای بسیار خوبی در رده‌های سنی مختلف به ویژه نوجوانان و نونهالان وجود دارد که شناسایی و شکوفایی این استعدادها می‌تواند موجب موفقیت ورزش کشور در عرصه‌های مختلف شود.

بلوطی افزود: رشته جودو از جمله رشته‌‌های مدال‌آور است که توجه به این رشته می‌تواند پرچم ایران را در مسابقات مختلف جهانی و المپیک به اهتزاز در آورد.

محمدرضا اخگر رئیس هیئت جودو استان مرکزی نیز که پیش از این ریاست این هیئت را بر عهده داشت، برگزاری کلاس‌های بازآموزی داوری، برگزاری دوره‌های ارتقاء کمربند مشکی در 8 مرحله، صدور دفترچه مسابقات برای جودوکاران و برای اولین بار در استان، برگزاری 5 دوره کلاس تربیت مربی بومی ویژه بانوان، برگزاری دوره‌های ارتقاء کمربند زیر مشکی، برگزاری کلاس‌های جودو در شهرستان‌ها، برگزاری کارگاه دفاع شخصی، تجلیل از پیشکسوتان و برگزاری اردوهای مختلف برای جودوکاران را بخشی از اقدامات این هیئت در چهار سال گذشته عنوان کرد.

در این مجمع محمدرضا اخگر با کسب 19 رای به عنوان رئیس هیئت جودو استان مرکزی برای مدت چهار سال انتخاب شد.

انتهای پیام/87001/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول