اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر آموزش و پرورش:

بیش از 90 مدرسه دشتستان در زلزله اخیر آسیب دیدند

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: بیش از 90 مدرسه دشتستان در زلزله اخیر آسیب دیدند.

بیش از 90 مدرسه دشتستان در زلزله اخیر آسیب دیدند

محمدکاظم حجازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: تعدادی از مدارس شهرستان دشتستان بر اثر زلزله هفتم آذر ماه آسیب دیده‌اند که برخی از مدارس آسیب جزیی و برخی نیز آسیب جدی دیده‌اند.

وی افزود: آموزش و پرورش در راستای جبران خسارات وارده به مدارس اهتمام جدی دارد و نهایت توان و ظرفیت موجود را برای ترمیم مدارس و بازسازی کلاس‌ها و مدارس خسارت دیده به کار می‌بندد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: برای تامین منابع مالی این طرح‌ها اهتمام خاصی داریم و به زودی با تامین اعتبارات لازم نسبت به بازسازی و بهسازی نقاط آسیب‌دیده تلاش می‌کنیم.

حجازی بیان کرد: با تامین منابع اعتباری برای تکمیل مدارس نیمه‌تمام در دست ساخت عمده مشکلات مدارس خسارت دیده از زلزله شهرستان دشتستان برطرف خواهد شد.

وی از خسارت زلزله دشتستان به بیش از 90 مدرسه دشتستان خبر داد و افزود: تعداد 94 مدرسه بر اثر زلزله هفتم آذر دشتستان خسارت دیده‌اند که البته اجازه نداده‌ایم کلاس‌های درس با تعطیلی مواجه شوند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: نقش آموزش و پرورش در پیشرفت کشور بسیار پررنگ و برجسته است و حمایت از این نهاد امری لازم است.

حجازی تاکید کرد: دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی به شمار می‌روند و باید بهترین و باکیفیت‌ترین امکانات و تجهیزات را برای این عزیزان فراهم کنیم.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول