اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سابق آموزش و پرورش کرمانشاه:

معامله خالصانه با خداوند راز ماندگاری هشت‌ساله من بود

مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان کرمانشاه راز ماندگاری هشت ساله خود را در این مقام، معامله خالصانه با خداوند متعال عنوان کرد و گفت: اگر همراهی و همدلی فرهنگیان و مسئولان نبود به این موفقیت دست نمی‌یافتم.

معامله خالصانه با خداوند راز ماندگاری هشت‌ساله من بود

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلال امینی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیران‌ کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اظهار داشت: خوشحالم که بار مسئولیت تعلیم و تربیت از روی دوشم برداشته شد.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش همواره با مشکلات زیادی مواجه بوده تصریح کرد: عضو هیچ حزبی نبودم و هیچ‌گاه در انجام وظایف خود کوتاهی نکردم.

مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان کرمانشاه راز ماندگاری هشت ساله خود را در این مقام، معامله خالصانه با خداوند متعال عنوان کرد و افزود: اگر همراهی و همدلی فرهنگیان و مسئولان نبود به این موفقیت دست نمی یافتم.

وی اذعان داشت: طی هشت سال مدیریتم با سه رئیس جمهور، چهار وزیر و سه استاندار مواجه شدم که هر کدام از این‌ها می‌تواند یک زلزله برای مدیران باشد.

امینی اعتقاد به تئوری‌های مدیریتی، حفظ سرمایه‌های نظام آموزشی، حفظ شان افراد و احترام به مقام معلمان را از نکات مورد توجه خود در زمان تصدی پست مدیرکلی آموزش و پرورش عنوان کرد. 

این مسئول با تاکید بر اینکه به تثبیت مدیریت اعتقاد داشتم، خاطرنشان کرد: به روسای ادارات اعتماد کردم و تندروی‌ و کندروی‌ها از دست من خارج بوده است.

مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان کرمانشاه اذعان داشت: سعی کردم با سازمان‌ها و نهادهایی که در آموزش تاثیرگذار هستند تعاملی سازنده داشته باشم.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش یک سیستم کاملا باز سازمانی است، به مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان کرمانشاه توصیه کرد: با تمام ائمه جماعات و نمایندگان ارتباط داشته و نظرات آن‌ها را به کار گیرد.

امینی با تقدیر از مسئولان لشگری و کشوری در راستای شکوفایی علم و دانش در جامعه، از پدران معنوی کرمانشاه، حضرات آیات مرحوم سیدمرتضی نجومی، مصطفی علما، حسن ممدوحی و محمدحسین زرندی برای نصایح گران‌قدرشان تشکر و قدردانی کرد.

 انتهای پیام/2700/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول