اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز با حضور آیت‌الله سبحانی صورت گرفت

رونمایی از دو کتاب با موضوع فلسفه اصول فقه

در همایش ملی فلسفه اصول فقه از کتاب «پیرامون فلسفه اصول فقه» و کتاب «المنهج القویم فی شرح تحفه الحکیم» به دست آیت‌الله سبحانی رونمایی شد.

رونمایی از دو کتاب با موضوع فلسفه اصول فقه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، همایش ملی فلسفه اصول فقه با محوریت اندیشه‌های آیت‌الله محمدحسین غروی اصفهانی پیش از ظهر امروز در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با حضور آیت‌الله سبحانی برگزار شد.

در حاشیه این همایش از کتاب «پیرامون فلسفه اصول فقه» و کتاب «المنهج القویم فی شرح تحفه الحکیم» از سوی آیت‌الله سبحانی رونمایی شد.

کتاب «پیرامون فلسفه اصول فقه» شامل مجموعه مقاله‌ها و مصاحبه‌هایی در موضوع فلسفه علوم فقه است که با تلاش پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تهیه شده است و کتاب «المنهج القویم فی شرح تحفه الحکیم» نیز شرح مرحوم آیت الله سید محمد حسن مرعشی تستری بر منظومه «تحفه الحکیم» محقق اصفهانی است.

در این همایش حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر رشاد، آیت‌الله جعفر سبحانی و حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علیدوست پیرامون فلسفه اصول فقه به سخنرانی پرداخته و نظرات خود را ایراد کردند.

انتهای پیام/2258/ح20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول