اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌در همایش ملی فلسه اصول فقه مطرح شد

تقدیر رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی از آیت‌الله سبحانی‌

رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به مقاله آیت‌الله سبحانی در موضوع فلسفه اصول فقه اشاره کرد و گفت: این که یک فقیه با این موضوع مقاله نوشته‌اند باعث می‌شود که این علم تولید شود و مقاله ایشان قابل تقدیر است.

تقدیر رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی از آیت‌الله سبحانی‌

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر رشاد ظهر امروز در همایش ملی فلسه اصول فقه اظهار کرد: خدا را سپاس می‌گوییم که حوزه علمیه قم را کانون معرفت و حکمت و سنگر دفاع از اهل بیت (ع) و پیشاهنگ معرفت قرار داد.

وی افزود: خدا را سپاس می‌گوییم که در عصری به دنیا آمده‌ایم که انقلاب اسلامی در آن واقع شد و به برکت این انقلاب شیعه جهانی شده است.

رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: این همایش یازدهمین نشست از سلسله نشست‌ها به بهانه روز فلسفه است و هر سال در آن یک موضوع علمی نو بررسی می‌شود و از حکیمی معاصر تکریم می‌شود.

وی ضمن تشکر از آیت‌الله سبحانی برای حضور در این جلسه و ارائه مقاله بیان کرد: نخستین نشست نیز با حضور آیت‌الله سبحانی با موضوع فلسفه‌های مضاف برگزار شد و در آن نشست آیت‌الله سبحانی با موضوع فلسفه دین سخنرانی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رشاد به مقاله آیت‌الله سبحانی در موضوع فلسفه اصول فقه اشاره کرد و گفت: اینکه یک فقیه با این موضوع مقاله نوشته‌اند موجب می‌شود که این علم تولید شود.

وی با اشاره به خدمات آیت‌الله غروی اصفهانی تصریح کرد: سهم آیت‌الله غروی اصفهانی در تولید این علم بسیار زیاد است.

رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با بیان اینکه تعریف علم‌ها بسیار مهم است، گفت: باید در تعریف علم‌ها دقت کنیم و ببینیم که کدام علم را تعریف می‌کنیم.

انتهای پیام/2258/ش20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول