اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه:

تجارت کنونی استان کرمانشاه سنتی است

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت: تجارت کنونی استان به‌صورت سنتی بوده و برای فعال کردن سیستم‌های تجارت الکترونیکی به‌روز نیازمند توجه فراوانی است.

تجارت کنونی استان کرمانشاه سنتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، کیوان کاشفی پیش از ظهر امروز در سمینار تجارت در فضای مجازی با محوریت تجارت الکترونیک اظهار داشت: امروزه با پیشرفت‌های تکنولوژی در دنیا نیاز به تجارت الکترونیک بیشتر احساس می‌‌شود.

وی تصریح کرد: بنگاه‌های اقتصادی فراوانی در راستای الکترونیکی کردن خدمات خود به اتاق بازرگانی مراجعه کرده و خواهان آموزش‌‌های لازم و تخصصی در این زمینه هستند.

به گفته رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه، تجارت کنونی استان به‌صورت سنتی بوده و برای فعال کردن سیستم‌های تجارت الکترونیکی به روز نیازمند توجه بسیاری است.

کاشفی خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر پیشرفت‌‌های قابل ملاحظه‌ای در زمینه الکترونیکی کردن انجام شده، اما با توجه به نیاز کنونی استان این میزان کافی نیست.

وی بیان داشت: در اتاق بازرگانی سعی شده بخشی از فعالیت‌‌ها به آموزش این مسئله مهم اختصاص داده شود و در سطوح مختلف به مخاطبان خاص خود ارائه خدمت کند.

به گفته وی، کشور ما مخصوصا کرمانشاه از تجارت الکترونیک حتی از کشور همسایه یعنی عراق نیز عقب مانده‌تر بوده، در حالی که اتاق بازرگانی 90 درصد هزینه‌های آموزش تجارت الکترونیک را متقبل می‌‌شود.

کاشفی اذعان داشت: تمام تلاش ما این است که با برگزاری چنین سمینارهایی و دعوت از اساتید برتر و نمونه، فرهنگ تجارت الکترونیک را در استان ترویج دهیم.

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه از برگزاری همایش اصول و فنون مراکز حرفه‌ای در روز بیست‌ و ششم دی‌ماه سال‌جاری خبر داد و افزود: در نظر داریم که در بهمن‌ ماه سال‌‌جاری با برگزاری همایش اصول و مبانی بازاریابی و فروش به نبرد با تجارت سنتی برویم.

انتهای پیام/2700/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول