اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌و‌گو با فارس مطرح شد

مساعدت شهرداری پاکدشت برای راه‌اندازی خطوط اتوبوسرانی

مدیرعامل موسسه عمران شهرک صنعتی پایتخت گفت: نبود ناوگان اتوبوسرانی، واحدهای صنعتی شهرک‌های همجوار شهرستان پاکدشت را با مشکل مواجه کرده است.

مساعدت شهرداری پاکدشت برای راه‌اندازی خطوط اتوبوسرانی

سیروس کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، کمبود سرویس حمل و نقل مناسب در شهرک صنعتی پایتخت را یکی از مشکلات عمده صنعتگران و کارگران دانست و گفت: این شهرک فاقد ناوگان اتوبوسرانی است و حمل و نقل کارکنان فقط توسط سرویس‌های اول وقت و آخر وقت شرکت‌ها انجام می‌شود.

مدیرعامل موسسه عمران شهرک صنعتی پایتخت افزود: چنانچه وسط روز کارگران مرخصی بگیرند و بخواهند خارج از شهرک بروند هیچ سرویس حمل و نقلی برای این عزیزان وجود ندارد.

لزوم مساعدت شهرداری و سازمان اتوبوسرانی شهرستان پاکدشت

کوهی تصریح کرد: با توجه به اینکه عمده کارگران شاغل شهرستان پاکدشت در شهرک‌های صنعتی همجوار این شهرستان (شهرک‌های صنعتی پایتخت، عباس‌آباد و خوارزمی) مشغول فعالیت هستند، از شهرداری و سازمان اتوبوسرانی شهرستان پاکدشت درخواست داریم با راه‌اندازی خطوط اتوبوسرانی به این شهرک‌های صنعتی یکی از دغدغه‌های صنعتگران و قشر زحمتکش کارگر را حل کنند.

نایب رئیس هیئت امنای موسسه عمران شهرک صنعتی پایتخت یکی دیگر از مشکلات این شهرک صنعتی را اداره مخابرات دانست و گفت: متاسفانه پس از پیگیری‌ها متعدد هنوز کدهای شهری این شهرک با کد 0232 شهرستان گرمسار است که این امر موجب ایجاد مشکلاتی برای صاحبان صنایع شده است و آنان را به دردسر انداخته است.

کوهی افزود: صنعتگران این شهرک با کد 0232 که متعلق به استان سمنان است بسیار مشکل دارند چراکه علاوه بر هزینه‌های اضافه مکالمه تلفن، زمانی که قصد تماس با پلیس 110 را داریم با پلیس استان سمنان ارتباط برقرار می‌شود.

وی اضافه کرد: این مشکل یکی از مشکلات عدیده صنعتگران شهرک است، زیرا با وجود اینکه نیروی انتظامی ما تحت نظر فرماندهی شهرستان پاکدشت است، اما ارتباط تلفنی ما با 110 گرمسار برقرار می‌شود.

درخواست از وزیر ارتباطات و مدیر کل شرکت مخابرات استان تهران

کوهی اظهار داشت: از وزیر ارتباطات و فناوری و مدیرکل شرکت مخابرات استان تهران درخواست داریم تا هرچه زودتر تکلیف این شهرک را مشخص کنند و کدهای بین شهری ما را از استان سمنان به استان تهران منتقل کنند.

مدیرعامل موسسه عمران شهرک صنعتی پایتخت در پایان با اشاره به پنج هزار خط تلفنی که هم‌اکنون در اختیار این شهرک قرار دارد، خاطرنشان کرد: این تعداد سوییچ، بسیار کم است و اصلاً جوابگو نیست. از زمانی که شهرک صنعتی پایتخت از تابعیت استان سمنان خارج و به استان تهران ملحق شده است، تمام کسانی که زمین‌های خود را رها کرده بودند به این شهرک بازگشته‌اند و به دنبال ساخت واحدهای صنعتی خود هستند و به طور کلی آبادانی خاصی در شهرک مشاهده می‌کنیم.

انتهای پیام/2462/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول