اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهرداران‌ جلفا و ‌هادیشهر معرفی شدند

با حکم استاندار آذربایجان شرقی ایرج آذرنژاد به عنوان شهردار ‌جلفا و میکاییل صادقیان به عنوان شهردار ‌هادیشهر منصوب‌ شدند.

شهرداران‌ جلفا و ‌هادیشهر معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، مرتضی موحدنیا مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی در مراسم معارفه شهرداران شهرهای جلفا و هادی‌شهر اظهار کرد: دوام و پایداری توسعه شهرها مستلزم بهره‌گیری از مدیران توانمند و با ثبات در امور شهری است.

وی افزود: مدیران توانمند می‌توانند با مشارکت‌دهی مردم به عنوان پشتوانه قوی، زمینه رشد و بالندگی همه‌جانبه شهر و به تبع آن رفاه مردم و آبادانی شهر را فراهم کنند.

وی تعامل سازنده اعضای شوراهای اسلامی و پرهیز از اختلاف فی مابین را متذکر شد و گفت: متاسفانه در شوراهای اسلامی دور سوم در برخی موارد وجود اختلاف سلیقه‌ها باعث فاصله‌گیری نهاد شورا و شهرداری از رسالت خویش شد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی اظهارکرد: شهرداران به عنوان مجری مصوبات شوراها عمل کرده و از وظیفه ذاتی خود در جذب سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی غافل شدند.

موحدنیا خاطر نشان کرد: نهاد خدمت‌رسان شهرداری باید با ایجاد منابع درآمد پایدار شهری و سهیم شدن در تولید و اشتغال زمینه رشد و توسعه یکنواخت شهرها را فراهم کند.

وی شهرداران را مجری قوانین و مقررات شهری دانست و از آنان خواست در اجرای قانون به طور صحیح و دقیق عمل کرده و حقوق شهروندی را به طور کامل رعایت کنند.

وی در عین حال چابک‌سازی بدنه شهرداری را به شهرداران یادآوری کرد و گفت: بدنه شهرداری باید با بهره گیری از نیروی انسانی فعال و صادق روند حرکت خدمات رسانی به مردم را تقویت کند.

فرماندار جلفا هم در این مراسم گفت: شهرداران منتخب با رویکرد فرهنگی و عمرانی زمینه رشد و تعالی شهرها را فراهم کنند.

مختار سیفی افزود: انجام امور شهری با تدبیر و ایجاد امید و آرزو در شهروندان مقوله‌ای است که باید شهرداران همسو با دولت در تحقق آن تلاش کنند.

وی بهره مندی از تجارب و اندوخته های مدیران قبلی را به شهرداران متذکر شد و گفت: وحدت و همدلی بین شهرداری و شورا و دستگاه های اجرایی امری انکار ناپذیر و به نفع توسعه شهری است.

فرماندار شهرستان جلفا با اشاره به رسالت اصلی شهرداران، اجرای صحیح قانون و تلاش برای ایجاد رفاه و آسایش برای شهروندان در کنار افزایش درآمدزایی را برای آنان یادآوری کرد.

سیفی به مشکلات شهرداری هادیشهر در دوره سوم شوراها اشاره کرد و گفت: شوراهای دور چهارم با همفکری و تعامل با یکدیگر عقب ماندگی این شهر را جبران کنند.

در این مراسم با حکم استاندار آذربایجان شرقی ایرج آذرنژاد به عنوان شهردار شهر جلفا و میکاییل صادقیان به عنوان شهردار شهر هادیشهر معرفی شدند.

 انتهای پیام/60001/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول