اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جمعه در مصاف با سپاهان و مناطق نفت‌خیز صورت می‌گیرد

جدال آذرخودرو نوین قم با مدعیان قهرمانی در آغاز سوپر لیگ کاراته کشور

کاراته‌کاهای تیم آذرخودرو نوین قم در گام نخست از فصل جدید سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور با دو مدعی قهرمانی روبه‌رو می‌شوند.

جدال آذرخودرو نوین قم با مدعیان قهرمانی در آغاز سوپر لیگ کاراته کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آخرین خبرها از وضعیت تیم کاراته آذرخودرو نوین قم حکایت از آمادگی بازیکنان این تیم برای حضور موفق در فصل جدید مسابقات سوپر لیگ کاراته قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور دارد در حالی که بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته کشورمان قرار است زنگ آغاز مسابقات قهرمانی سوپر لیگ کاراته کشور از امروز به صدا در آید.

بدین ترتیب فصل جدید رقابت‌های قهرمانی سوپر لیگ کاراته مردان باشگاه‌های کشور از روز جمعه بیست و دوم آذرماه آغاز خواهد شد در حالی که اعضای تیم کاراته آذرخودرو نوین قم از دو هفته قبل تمرینات خود را به صورت منظم و با برنامه آغاز کرده‌اند.

بر اساس برنامه سازمان لیگ فدراسیون کاراته کشورمان، دیدارهای هفته اول از دور رفت پیکارهای قهرمانی سوپر لیگ کاراته مردان باشگاه‌های کشور به میزبانی سالن شهید کبکانیان شهر تهران برگزار خواهد شد.

نگاهی به تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در این فصل از سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور نشان می‌دهد که 9 تیم شهید داورزنی قرچک، تیم کاراته پایتخت، دانشگاه آزاد اسلامی، مناطق نفت خیز جنوب، باشگاه پرهام، آذر خودرو نوین، آوای رزم و فولاد مبارکه سپاهان در این فصل در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی و راهیابی به مسابقات برون مرزی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

نکته قابل توجه این است که دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان فصل پیش سوپر لیگ که از وجود کاراته‌کاهای تیم ملی در ترکیب خود بهره می‌برد در هفته نخست باید با باشگاه پرهام و آوای رزم مبارزه کند و در سایر دیدارهای مرحله اول، تیم کاراته پایتخت به مصاف تیم مناطق نفت‌خیز جنوب می‌رود و تیم کاراته مردان برق هرمزگان با آوای رزم مبارزه خواهد کرد.

شاگردان غلامرضا دباغیان در تیم کاراته آذرخودرو نوین نماینده قم در این پیکارها در نخستین گام باید با تیم مدعی و مطرح فولاد مبارکه سپاهان اصفهان دیدار کنند، مسابقه‌ای که رویارویی چهره‌های نامدار کاراته کشورمان از بین بازیکنان بومی با تیم پرقدرت سپاهان را به دنبال دارد.

همچنین در مرحله دوم هم برق هرمزگان مقابل شهید داورزنی قرچک قرار می‌گیرد، آذرخودرو نوین قم به مصاف مناطق نفت‌خیز جنوب می‌رود و باشگاه پرهام مقابل فولاد مبارکه سپاهان صف‌آرایی خواهد کرد در حالی که طبق اعلام سازمان لیگ فدراسیون کاراته، هر باشگاه در هر مسابقه مجاز به استفاده از حداکثر سه نفر از اعضای تیم ملی بزرگسالان (نفراتی که در تیم ملی سال 91 حضور داشته‌اند) در تیم کومیته و سه نفر در تیم کاتای خود است.

انتهای پیام/78002/ر30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول