اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار انزلی خبر داد

راه‌اندازی سیستم جامع مدیریت در شهرداری انزلی

شهردار انزلی از راه‌اندازی سیستم جامع مدیریت در شهرداری این شهر خبر داد.

راه‌اندازی سیستم جامع مدیریت در شهرداری انزلی

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، رضا پورشعبان شامگاه چهارشنبه در جمع اعضای هیئت‌مدیره نظام مهندسی این شهرستان، ایجاد شرایط جدید را از برنامه‌های خود در شهرداری انزلی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه باید اختیارات نواحی و واحدها بیشتر شود، تصریح کرد: مردم باید قائم به فرد نبوده و کمتر به شهرداری مرکزی مراجعه کنند.

شهردار انزلی، تشکیل کارگروه‌های تخصصی در شهرداری و راه‌اندازی واحد انفورماتیک و اتوماسیون اداری و استفاده از متخصصان را در برطرف شدن مشکلات مردم مهم دانست.

وی با اشاره به اینکه شهرداری بندرانزلی بدنه کارشناسی خوبی دارد، افزود: باید از تمام ظرفیت‌ها و نیروهای توانمند بهره برد.

پورشعبان، اولویت دادن به توسعه فضای سبز بندرانزلی را از برنامه‌های دیگر عنوان کرد و از راه‌اندازی سیستم جامع مدیریت در شهرداری این شهر خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: در اسرع وقت نسبت به فعال کردن سیستم جامع مدیریت و اجرای اصول مدیریت و مدیریت هوشمند خدمات مناسبی را به شهروندان ارائه می‌کنیم.

شهردار بندرانزلی، بازسازی و انتقال برخی از دوایر شهرداری به کشتارگاه را در دستور کار خود عنوان کرد و یادآور شد: طبق مطالعه و برنامه‌ریزی دقیق و تدوین کتابچه 5 ساله مدیریت برنامه‌های خود را پیش می‌بریم.

وی با قدردانی از حضور اعضای هیئت‌مدیره نظام مهندسی یادآور شد: نظام مهندسی در تمام امور به ویژه ترسیم نقشه راه توسعه می‌تواند شهرداری را یاری دهد.

پورشعبان خاطرنشان کرد: باید تلاش شود تا با هماهنگی و همکاری نظام مهندسی رعایت سیمای شهری طبق ضوابط نظریه نظام مهندسی در خیابان‌هایی که در مناطق گردشگری قرار دارد و نیز تازه تاسیس شدند، اجرایی شود.

وی، الزام انجام نورپردازی و زیباسازی در ساخت و سازهای سطح شهر را مورد تأکید قرار داد.

رئیس نظام مهندسی بندرانزلی نیز در نشست مذکور برگزاری همایشی با حضور شهرداری، نظام مهندسی، سرمایه‌گذاران، انبوه سازان و سازندگان ساختمان برای رعایت سیمای شهری و شرح ضوابط مورد نظر را پیشنهاد داد.

شهرام نواری، اظهار کرد: باید آسان‌سازی راه و روش سرمایه‌گذاری و همکاری و جذب سرمایه‌گذاران ساخت و ساز و مجتمع‌های تجاری مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/84001/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول