اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته پژوهش و به همت دانشگاه علمی – کاربردی

نمایشگاه کارآفرینی برپا می‌شود

رئیس دانشگاه جامع علمی – کاربردی استان اردبیل گفت:‌ همزمان با هفته گرامیداشت پژوهش و با هدف آشنا کردن دانشجویان با مبانی اشتغال و کارآفرینی، نمایشگاهی با همین محوریت در اردبیل برگزار می‌شود.

نمایشگاه کارآفرینی برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالعزیز ابراهیم‌زاده عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: با توجه به اینکه رسالت دانشگاه جامع علمی – کاربردی توسعه و تقویت رشته‌های کاربردی و مهارت‌آموزی است، انتظار و پیش‌بینی‌ها بر این است تا این دانشگاه بتواند رسالت عظیم خود را در تحصیل و تقویت رشته‌های مهارتی و کاربردی کردن آن انجام دهد.

وی تصریح کرد: دانشگاه علمی – کاربردی در سال‌های اخیر توانسته در مسیر کارآفرینی و خوداشتغالی بسیاری از دانشجویان فارغ‌التحصیل اقدامات لازم را انجام دهد تا در فرصت پیش آمده بتوان اشتغال مولد را تبلیغ و تشویق کرد.

ابراهیم‌زاده در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: دومین نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی این دانشگاه با هدف معرفی کارآفرینان و افراد مولد در حوزه کسب و کار برگزار شده و معرفی رشته‌ها و مشاغل قابل احراز به معنای حقیقی اتفاق می‌افتد.

این مسئول اضافه کرد: در این نمایشگاه سعی می‌شود کلینیک اشتغال و کارآفرینی، توانمندی‌های کار، مشاغل خانگی، توجه به اشتغال بومی به همراه توانمندی‌های عکاسان و هنرمندان در این زمینه به تصویر کشیده شده و در معرض دید همگان قرار گیرد.

وی بیان کرد: این نمایشگاه از روز شنبه به مدت یک هفته باز است تا علاقمندان از ساعت 9 صبح تا 16 عصر در سالن تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی از این نمایشگاه که نمود و نشانه‌ای از توانمندی هنرآموزان و فارغ‌التحصیلان کار بلد این مجموعه است ‌به نمایش گذاشته شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس دانشگاه جامع علمی – کاربردی استان یادآور شد: در این نمایشگاه تعدادی از فراخوان جذب و پذیرش واحدهای فناوری با هدف ارائه خدمات حمایتی به افراد حقیقی و حقوقی انجام شده تا در یک سطح مناسب تحصیلاتی بتوان از این توانمندی‌ها بهره برد.

ابراهیم‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ارتقای سطح دانش و تکنولوژی‌های حوزه‌های مختلف که در این مجموعه عینیت یافته به معرض دید علاقمندان گذاشته می‌شود تا بیش از گذشته ظرفیت دانشگاه جامع علمی – کاربردی و توسعه رشته‌های مختلف معلوم و مشخص شود.

وی با بیان اینکه این دانشگاه در چهار گروه کشاورزی، صنعت، خدمات، عمومی و در رشته‌های مختلف به علاقمندان و دانشجویان ارائه خدمات می‌کند، افزود: در این ارتباط آنچه که مهم و ضروری به نظر می‌رسد توجه جدی به حوزه کارآفرینی و معرفی ابعاد آن است که خود این امر بر تقویت مؤلفه‌های اشتغال و کارآفرینی کمک می‌کند.

انتهای پیام/62001/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول