اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کارگروه مدیریت بحران بناب:

شهرداری بناب آبگرفتگی محلات را برطرف کند

رئیس کار گروه مدیریت بحران بناب شهرداری و امور آب شهرستان را موظف کرد تا در خصوص اصلاح وضعیت آبگرفتگی محلات در زمان‌های بارندگی اقدام کنند.

شهرداری بناب آبگرفتگی محلات را برطرف کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سعید برقی عصر امروز در نشست کار گروه مدیریت بحران بناب ضمن تأکید بر آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرستان اظهار کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان باید ترتیبی اتخاذ کنند که در مواقع اضطراری بتوانند به شهروندان خدمات لازم را ارائه کنند.

وی ادامه داد: قدرت و توانایی دستگاه‌های خدمات‌رسان در زمان‌های بحرانی نمایان می‌شود.

رئیس کار گروه مدیریت بحران بناب سپس شهرداری و امور آب شهرستان را موظف کرد تا در خصوص اصلاح وضعیت آبگرفتگی محلات در زمان‌های بارندگی اقدام کنند.

تامین 1300 تن نمک برای بازگشایی جاده‌های برفی

رئیس اداره راه و شهرسازی بناب نیز در این نشست از آمادگی کامل این اداره برای ارائه خدمات مطلوب در مواقع بارندگی برف و باران خبر داد و گفت: ماشین‌آلات سنگین این اداره به همراه گروه‌های متخصص هر لحظه آماده حضور در جاده‌‌های منطقه و ارائه خدمات به مسافران هستند.

علی سلیمانی‌فرد افزود: 15 دستگاه انواع ماشین آلات و 20 نفر نیروی راهداری سازماندهی شده و هیچ مشکلی از بابت امکانات و تجهیزات وجود ندارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی بناب همچنین از تأمین یک هزار و 300 تن نمک و یک هزار تن ماسه برای بازگشایی جاده‌های برفی این شهرستان در فصل زمستان خبر داد و افزود: 80 کیلومتر بزرگراه به صورت رفت و برگشت و 130 کیلومتر راه روستایی در این شهرستان وجود دارد که اولویت اصلی ما در برف‌روبی و نمک‌پاشی جاده‌ها در مواقع بارش برف راه‌های اصلی است و رسیدگی به جاده‌های روستایی در اولویت بعدی قرار دارد.

هیچ مدرسه‌ای از بخاری نفتی در بناب استفاده نمی‌کند

مدیر آموزش و پرورش بناب نیز در این نشست با بیان اینکه ایمن‌سازی مدارس جزو  برنامه‌های اصلی این اداره است، گفت: برای ایمن سازی مدارس و همچنین موتورخانه‌های آنها دوره‌های آموزشی لازم برای 370 نفر از مدیران و معاونان مدارس شهرستان برگزار شد.

یعقوب جلیل‌آذری افزود: امسال تمام مدارس منطقه از نعمت گاز بهره‌مند بوده و هیچ مدرسه‌ای که از بخاری نفتی استفاده کند، نداریم.

وی از تمام ادارات خدمات رسان شهرستان به خاطر همکاری تنگاتنگ با آموزش و پرورش تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/60002/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول