اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ کاراته نوجوانان کشور

بیطرفان قم با شهرداری سیرجان و تجهیزات سامکوه مسابقه می‌دهد

تیم کاراته شهید بیطرفان قم در دو دیدار حساس از مرحله دوم رقابت‌های لیگ کاراته رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور امروز با دو مدعی قهرمانی مسابقه می‌دهد.

بیطرفان قم با شهرداری سیرجان و تجهیزات سامکوه مسابقه می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم کاراته نوجوانان شهید بیطرفان در کنار تیم‌های تجهیزات رزمی سامکوه و صنایع شهاب گازسوز سه نماینده موفق قم در مرحله اول رقابت‌های فصل جاری لیگ جوانه یا نوجوانان کاراته باشگاه‌های کشور است که مجوز صعود به مرحله دوم را کسب کرده است.

این تیم زیر نظر محمد سلطانی از مربیان جوان و آینده‌دار کاراته استان قم تمرینات خود را برگزار می‌کند و در حالی آماده دیدارهای مرحله دوم لیگ نوجوانان کاراته باشگاه‌های کشور شده که در گروه دوم مقدماتی بعد از تیم سلیمی رشت در جایگاه دوم قرار گرفت.

این در حالی است که با مسجل شدن صعود تیم‌های کاراته باشگاه سلیمی رشت و شهید بیطرفان قم، در نهایت تیم‌های شوتوکان ski تهران، شهید حاج شعبانعلی، هیئت کاراته ملارد و همراه اول در جایگاه سوم تا ششم این گروه قرار گرفتند و از ادامه رقابت‌ها بازماندند.

طبق برنامه سازمان لیگ فدراسیون کاراته کشورمان برنامه دیدارهای مرحله دوم در حالی مشخص شده است که در گروه نخست لیگ جوانه تیم شهید بیطرفان قم در گام نخست به مصاف شهرداری سیرجان می‌رود و در دومین مسابقه با همشهری خود یعنی تیم تجهیزات رزمی سامکوه روبه‌رو می‌شود.

این در حالی است که تیم کاراته تجهیزات رزمی سامکوه که استعدادهای باشگاه انقلاب قم را در ترکیب خود دارد در دومین مسابقه این هفته باید با تیم شوتوکان wskf اصفهان روبه‌رو شود و البته در سایر دیدارهای این گروه تیم‌های شهید مقدسی با شهرداری ارک، شهرداری سیرجان با شهرداری اراک و شوتوکان wskf اصفهان با شهید مقدسی پیکار می‌کنند.

اعضای تیم کاراته نوجوانان شهید بیطرفان قم در لیگ امسال را چهره‌های مستعدی همچون سیدمجیدوکیلی، حسین خدری، امیرحسین گلبهار، سیدعلی مصباحی، متین محمدی یکتا، مرتضی محمدی مرام، محمدرضا محمودی، محمدمصطفی نوروزی، عرفان غفرانی وصال، سجاد علی بلندی، مهران محمدزاده، سیدمهدی موسوی، حسن علی بلندی، محمدرضا باقری، محمدحسین امیددوست، جواد عابری پروین، محمد گلستانی، علی صالح، علی محمدیاری، امیرحسین فرجی و علی پیری تشکیل می‌دهند.

در کادر فنی تیم کاراته نوجوانان شهید بیطرفان قم در لیگ رده سنی نوجوانان کاراته باشگاه‌های کشور علاوه بر محمد سلطانی به عنوان مربی، مجید جهان آرانژاد به عنوان سرپرست، علی سلطانی به عنوان مربی کاتا و مهدی طاهری، ‌هادی حاج حسینی و کریم افشار به عنوان مربی کومیته در کنار میثم امیدی به عنوان مربی بدنساز فعال هستند.

انتهای پیام/78002/ر30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول