اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی:

کنگره ملی امام صادق (ع) در ارومیه برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: کنگره ملی امام صادق (ع) 28 دی ماه مصادف با ولادت امام صادق (ع) با حضور اندیشمندان، علما، دانشگاهیان، پژوهشگران، دانشجویان و مردم برگزار می‌شود.

کنگره ملی امام صادق (ع) در ارومیه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی مصائبی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت فرا رسیدن هفته وقف در سالن جلسات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار شد، اظهار داشت: کنگره ملی امام صادق (ع) از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات اولیه کنگره امام صادق (ع) در سال گذشته، تصریح کرد: در این جلسات کمیته‌ها مشخص و شروع به کار کردند.

مصائبی کمیته علمی کنگره ملی امام صادق (ع) را یکی از کمیته‌های تاثیرگذار معرفی کرد و اذعان داشت: این کمیته شامل اساتید دانشگاهی و حوزوی هستند و از بین 100 موضوع مشخص شده، 20 موضوع را که تلفیقی از این موضوعات هستند را انتخاب کرده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی افزود: بروشور و اطلاعیه‌های برگزاری کنگره ملی امام صادق (ع) منتشر و در سطح کشور اطلاع‌رسانی شده است.

وی به مقالات ارسال شده از سوی کشورهای همسایه نیز اشاره کرد و گفت: در بین 50 مقاله‌ای که به دبیرخانه کنگره ملی امام صادق (ع) ارسال شده است، موضوعات مختلف و متعددی دیده می‌شود.

مصائبی یادآور شد: یکی از ویژگی‌های موضوعات انتخاب شده برای کنگره ملی امام صادق (ع) مقایسه دانشگاه زمان امام صادق (ع) با دانشگاه عصر حاضر است.

وی به وجود جامعیت در ارتباط با امام صادق (ع) اشاره کرد و گفت: پژوهشگران، علما، اساتید حوزوی، اساتید دانشگاه، دانشجویان و حتی افراد اهل سنت نیز می‌توانند در موضوعات مختلف به دبیرخانه مقاله ارسال کنند.

مصائبی با بیان اینکه زمان ارسال مقاله به دبیرخانه کنگره تا 21 آذرماه امسال تعیین شده بود، خاطرنشان کرد: به دلیل استقبال زیاد شرکت‌کنندگان زمان ارسال مقاله تا پنجم دی ماه تمدید شد.

وی ادامه داد: کنگره 28 دی ماه مصادف با ولادت امام صادق (ع) با حضور اندیشمندان، علما، دانشگاهیان، پژوهشگران، دانشجویان و مردم برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی ابراز داشت: مقاله‌هایی که قابل چاپ هستند در کمیته علمی توسط داوران بررسی می‌شوند و پس از تایید به صورت یک کتاب چاپ می‌شوند.

انتهای پیام/61010/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول