اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور آیت‌الله نوری‌همدانی

کلنگ دبیرستان دخترانه قرآنی امام حسن مجتبی (ع) قم زده می‌شود

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان قم از برگزاری مراسم کلنگ‌زنی دبیرستان دخترانه قرآنی امام حسن مجتبی (ع) با حضور آیت‌الله نوری‌همدانی در روز 21 آذر‌ ماه خبر داد.

کلنگ دبیرستان دخترانه قرآنی امام حسن مجتبی (ع) قم زده می‌شود

ناصر علایی‌طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تاسیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز در سال 78 اظهار داشت: احداث 87 مدرسه با ظرفیت 846 کلاس و با زیربنای 126 هزار و 798 متر مربع از جمله افتخارات مجمع خیرین مدرسه‌ساز است که به آموزش و پرورش تحویل داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: احداث هفت سالن،‌ کارگاه،‌ آزمایشگاه و کتابخانه مستقل و 38 باب نمازخانه با زیربنای 6 هزار و 208 متر مربع از خدمات دیگر این مجمع محسوب می‌شود.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان قم با بیان اینکه اکنون در بیش از 98 درصد مدارس استان نمازخانه احداث شده است، گفت: در نقشه مدارس جدیدالاحداث، بدون تردید نمازخانه لحاظ می‌شود در نتیجه مدارسی که احداث می‌شوند دارای نمازخانه هستند.

وی اهدای 84 مورد زمین، باغ و‌ خانه مسکونی به مساحت 283 هزار و 191 متر مربع، اهدای کمک‌های غیرنقدی مانند فرش نمازخانه،‌ آب سردکن، کولر، مصالح ساختمانی،‌ موزاییک و ... را از اقدامات دیگر مجمع خیرین مدرسه‌ساز ذکر کرد.

علایی‌طباطبایی خاطرنشان کرد: بیش از یک‌هزار و 800 کلاس توسط خیرین استان و دست‌اندرکاران مدرسه‌سازی احداث شده و اکنون هفت پروژه به ظرفیت 63 کلاس در حال احداث است.

وی از برگزاری مراسم کلنگ‌زنی دبیرستان دخترانه قرآنی امام حسن مجتبی (ع) با حضور آیت‌الله نوری‌همدانی خبر داد و افزود: این پروژه انتهای بلوار جمهوری واقع شده و بانی ساختمان این دبیرستان شاه‌حسینی و بانی زمین آن شهرداری قم است و این مدرسه توسط حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی و زیر نظر جامعه القرآن کریم اداره می‌شود.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان قم با اشاره به مشخصات پروژه دبیرستان دخترانه قرآنی گفت: متراژ زمین یک‌هزار و 500 متر مربع، متراژ بنا 2 هزار و 300 متر مربع، تعداد کلاس 12 باب و مبلغ برآورد پروژه یک میلیارد و 600 میلیون تومان است.

گفتنی است،‌ مراسم کلنگ‌زنی دبیرستان دخترانه قرآنی امام حسن مجتبی (ع) 21 آذر ساعت 10 در محل احداث این پروژه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78003/م40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول