اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم فوتبال نفت آبادان:

نفت آبادان شرایط تیم مدعی صعود را ندارد

کاپیتان تیم فوتبال نفت آبادان گفت: با توجه به مشکلات مالی این تیم شرایط تیم مدعی صعود را ندارد.

نفت آبادان شرایط تیم مدعی صعود را ندارد

عباس مرداسی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: تیم نفت آبادان با وجود نتایج قابل قبولی که تا بدین جا گرفته است شرایط بسیار بدی دارد.

وی افزود: بازیکنان و کادر فنی این تیم ماه‌هاست که هیچ دریافتی را از باشگاه نگرفته و این بر روند تیم تاثیر گذاشته است.

کاپیتان تیم فوتبال نفت آبادان ادامه داد: نفت آبادان با این شرایط مالی و مشکلات موجود به هیچ وجه شرایط یک تیم مدعی صعود به لیگ برتر ندارد.

مرداسی تصریح‌کرد: بازیکنان تیم بیش از چهار ماه است که به جای دریافت مطالبات خود وعده امروز و فردا می‌شنود و هیچ یک از این وعده‌ها عملی نشده است.

وی اضافه‌کرد: گودرزی مدیرعامل باشگاه تلاش بسیاری را برای تزریق پول به این تیم انجام داده است اما متاسفانه ظاهراً برخی‌ها از بالا چوب لای چرخ تیم گذاشته و نمی‌خواهند نفت نتیجه بگیرد.

کاپیتان تیم فوتبال نفت آبادان خاطرنشان کرد: من به عنوان کاپیتان تیم نمی‌توانم نسبت به این مسائل بی‌تفاوت باشم و بازیکنان مشکلات خود را با من در میان می‌گذارند.

مرداسی افزود: چه تفاوتی بین نفت تهران و نفت آبادان است که نفت تهران هیچ دغدغه مالی ندارد و نفت آبادان به این وضعیت دچار شده است؟

وی گفت: به هر حال هر یک از این بازیکنان خانواده دارند و مشکلات خاص خود را دارند و نمی‌توانند ماه‌ها بدون اینکه دریافتی داشته باشند کار کنند.

کاپیتان  تیم فوتبال نفت آبادان ادامه داد: ما در مقابل مردم و دوستداران نفت آبادان مسئول هستیم و باید پاسخگوی آنها باشیم اما با این شرایط ادامه کار بسیار سخت است.

مرداسی تصریح‌کرد: از مسئولان وزارت نفت می‌خواهیم تا نسبت به نفت آبادان با آن همه قدمت و این خیل عظیم تماشاگرانی که نفت تنها تفریح و دلخوشی شهرشان محسوب می‌شود نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/72008/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول