اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی اعلام کرد

کسب رتبه نخست ارومیه در جذب تسهیلات توسعه بخش کشاورزی

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: شهرستان ارومیه رتبه نخست جذب تسهیلات توسعه بخش کشاورزی را در آذربایجان غربی دارد.

کسب رتبه نخست ارومیه در جذب تسهیلات توسعه بخش کشاورزی

عبدالله فتح‌الله‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ارومیه با تعداد 432 طرح و اعتبار 57.7 میلیارد تومان رتبه نخست جذب تسهیلات توسعه بخش کشاورزی را در آذربایجان غربی دارد.

وی ادامه داد: میاندوآب با تعداد 507 طرح و اعتبار جذب شده 23.6 میلیارد تومان و خوی با تعداد 467 طرح و اعتبار جذب شده 21.9 میلیارد تومان به ترتیب در رتبه‌های بعدی جذب تسهیلات توسعه بخش کشاورزی آذربایجان غربی قرار دارند.

فتح‌الله‌زاده بخش طیور با اعتباری بیش از 63.8 میلیارد تومان، بخش کشاورزی با اعتباری بیش از 45 میلیارد تومان و بخش دام با اعتباری بیش از 38.3 میلیارد تومان را عمده طرح‌های دریافت‌کننده تسهیلات توسعه بخش کشاورزی عنوان کرد.

وی افزود: برای توسعه و اصلاح باغات، توسعه صنعت آبزی‌پروری، انجام پروژه‌های آبی و خاکی، توسعه زنبورداری و توسعه مکانیزاسیون از محل اعتبارات مذکور پرداخت شده است.

فتح‌الله‌زاده پایداری تولید محصولات کشاورزی، افزایش کیفی و کمی محصولات کشاورزی تولیدی، افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی، افزایش ضریب امنیت غذایی، حفاظت و بهره‌برداری از منابع طبیعی و افزایش راندمان آب آبیاری را از اهداف ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی برای سال 92 برشمرد.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی چالش دریاچه ارومیه و عدم تناسب سرمایه‌گذاری با ظرفیت کشاورزی را از دغدغه‌های بخش کشاورزی آذربایجان غربی عنوان کرد.

انتهای پیام/61005/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول