اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعدازظهر امروز

پیکر شهیده نکایی به خاک سپرده شد

با حضور پرشور مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور نکا، پیکر پاک شهیده ترور لبنان در نکا تشییع و در روستای ولیجی محله روستای این بانوی شهیده در گلزار شهدای روستای اومال به خاک سپرده شد.

پیکر شهیده نکایی به خاک سپرده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، پیکر شهیده «رقیه حسین‌زاده» همسر یکی از دیپلمات‌های سفارتخانه بیروت که چند روز گذشته در حادثه ترور در لبنان به شهادت رسید، بعد از اقامه نماز جمعه و عصر و اقامه نماز بر پیکر این شهیده از مقابل مصلی به سمت مقر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نکا با حضور فرماندهان سپاه، مسئولان استانی و شهرستانی، نهادهای دولتی و نظامی بر روی دستان مردم شهیدپرور شهرستان نکا تا گلزار شهدای روستای اومال تشییع شد.

فرمانده سپاه ناحیه نکا در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا گفت: شهادت این بانوی بزرگوار به جهانیان نشان داد که فرهنگ شهادت هنوز در میان ملت ایران زنده است و ما از شهادت نمی‌هراسیم.

مرتضی رمضانی اظهار داشت: دشمن با این ترورها نشان می‌دهد که قدرت رویارویی با ملت ما را ندارد و اگر داشت دست به چنین جنایت تروریستی نمی‌زد.

وی تصریح کرد: فرهنگ شهادت هنوز در جامعه ما پررنگ است و هیچ نخواهیم گذاشت که این فرهنگ در جامعه کمرنگ شود.

رمضانی ادامه داد: دشمن بداند که با ریختن خون شهدای ما، درخت تنومند این انقلاب ریشه‌دارتر و پر ثمرتر می‌شود و ملت ما در هیچ برهه از زمانی از توطئه، ترفند و نیرنگ دشمن و شهادت در راه خدا هراس ندارد.

به گزارش فارس، شهیده رقیه حسین‌زاده همسر دیپلمات ایرانی که در لبنان به شهادت رسید اهل روستای ولیجی محله شهرستان نکا متولد سال 1350 و دارای 3 فرزند دو دختر و یک پسر است.

این شهیده که به همراه همسر و فرزندانش مدت چهار سال در لبنان زندگی می‌کرد ،در اثر جراحات ناشی از سوختگی شدید در حادثه تروریستی در لبنان در منزلش به شهادت رسید.

مراسم تشییع پیکر پاک این شهیده امروز از مصلی به سپاه ناحیه نکا بر دوش مردم نکا برگزار و بعد از تشییع در روستای ولیجی محله روستای این بانوی شهیده در گلزار شهدای روستای اومال به خاک سپرده شد.

در مراسم تشییع پیکر این شهید امام جمعه نکا، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، فرماندهان سپاه و نیروهای مسلح و جمع زیادی از مردم ولایت‌مدار و شهید پرور نکا حضور داشتند.

انتهای پیام/86002/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول