اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری محقق شد

اختصاص 33 میلیارد تومان تسهیلات برای پروژه‌های کشاورزی زنجان

معاون برنامه‌ریزی جهاد کشاورزی استان زنجان از اختصاص تسهیلات 33 میلیارد تومانی برای اجرای پروژه‌های کشاورزی زنجان در سال‌جاری خبر داد.

اختصاص 33 میلیارد تومان تسهیلات برای پروژه‌های کشاورزی زنجان

جواد تاراسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به تسهیلات اختصاص داده شده به بخش کشاورزی در زنجان اظهار داشت: در سال‌جاری اعتبارات مختلفی به بخش کشاورزی زنجان اختصاص داده شده است.

وی افزود: در سال‌جاری از سوی وزارت جهاد و کشاورزی تسهیلات بیش از 370 دستگاه تراکتور و مکانیزاسیون کشاورزی به استان زنجان ابلاغ شده است.

معاون برنامه‌ریزی جهاد کشاورزی استان زنجان اعلام کرد: این میزان تسهیلات اختصاص داده به بخش کشاورزی استان به صورت 100 درصد به بانک‌های عامل معرفی شده است.

تاراسی همکاری بانک‌ها در جذب تسهیلات اختصاص داده شده به بخش کشاورزی استان را خواستار شد و عنوان کرد: امید است با جذب اعتبارات توسط بانک‌ها هر چه سریع‌تر این تسهیلات ساماندهی شود.

این مسئول کشاورزی از اختصاص تسهیلات 33 میلیارد تومانی برای اجرای طرح‌های کشاورزی زنجان در سال جاری خبر داد و گفت: این میزان تسهیلات در بخش‌های مختلف همچون باغبانی، زراعت، شیلات و دامداری ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه این میزان اعتبار اختصاص یافته به بخش کشاورزی زنجان در اختیار هفت بانک استان قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: بانک‌های استان در جذب این اعتبارات پیشگام شده و از این طریق در توسعه کشاورزی استان سهیم می‌شوند.

معاون برنامه‌ریزی جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه اعطای تسهیلات از صندوق توسعه ملی برای بخش کشاورزی در کشور به صورت رقابتی درآمده است، یادآور شد: هر استانی که بتواند بهره‌برداران بیشتری را در جذب اعتبارات سهیم کند بیشتر می‌تواند، از اعتبارات ملی استفاده کند.

تاراسی با تأکید بر همکاری بیشتر بانک‌ها و بهره‌برداران در جذب اعتبارات اختصاص داده شده به بخش کشاورزی استان زنجان، ادامه داد: در صورت همکاری بهره‌برداران می‌توان از سهم دیگر استان‌ها که تا مدت زمان خاصی باید این تسهیلات را جذب می‌کردند و موفق نشده‌اند، استفاده کرد.

انتهای پیام/2308/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول