اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم:

آینده تولیدات دامی در قم درخشان است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: با روی کار آمدن دولت یازدهم، آینده تولیدات دامی درخشان پیش‌بینی می‌شود و باید خود را برای خیزش صادراتی آماده کنیم.

آینده تولیدات دامی در قم درخشان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رضا سیار سه‌شنبه شب پس از بازدید از نمایشگاه تخصصی صنعت، دام، طیور و آبزیان و سومین نمایشگاه تخصصی دولت و نهاده‌های کشاورزی و آبیاری که در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی استان قم برگزار شد در جمع خبرنگاران بیان کرد: در بحث اقتصاد دام و طیور در شرایطی ویژه قرار داریم که طرح مقاومتی در این زمینه با کمک بخش خصوصی می‌تواند راه‌گشا باشد.

وی تصریح کرد: بهترین بخشی که می‌تواند ایستادگی کشور را مقابل تحریم‌ها تثبیت کند، تکیه به بخش خصوصی در بحث تولید دام و طیور است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با اشاره به سخن تولیدکنندگان مبنی بر اینکه نیازی به واردات گوشت و مرغ در کشور نداریم، گفت: از مدت‌ها پیش تولیدکنندگان معتقد بودند که می‌توانیم بر تولیدات داخلی تکیه کنیم و اکنون با روی کار آمدن دولت یازدهم این مسئله جامه عمل به خود می‌گیرد.

وی اضافه کرد: اکنون با حضور دکتر رکنی معاون وزیر جهاد کشاورزی و شناختی که از گذشته در این زمینه داشتند، می‌توانیم آینده درخشانی را در بخش کشاورزی ترسیم کنیم.

سیار بیان داشت: اکنون ما با تغییرات پیش آمده در دولت، امیدوار شده‌ایم که تولید دام و سایر اقلام پروتئینی به طور قطعی آینده درخشانی دارد و در این زمینه می‌توانیم از محصولات تولیدی داخل بهره ببریم و باید به دنبال خیزشی برای صادرات باشیم.

وی خاطرنشان کرد: برای خیزش به سمت صادرات نیازمند زنجیره‌ای قوی و تعریف یک ساز و کار مناسب هستیم که با برنامه‌ریزی‌هایی که معاون وزیر به صورت تفصیلی برای مدیران جهاد کشاوری کشور شرح دادند در آینده‌ای نزدیک شاهد خودکفایی کامل هستیم و باید کمر همت برای صادرات و تنظیم بازار محکم کنیم.

انتهای پیام/78005/غ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول