اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل:

فرهنگ بانکداری بدون ربا ترویج شود

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: شایسته است به همت بانک‌های عامل فرهنگ بانکداری بدون ربا در جامعه ترویج یابد تا یک اقتصاد سالم و شکوفا را شاهد باشیم.

فرهنگ بانکداری بدون ربا ترویج شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هاشم مظفری عصر امروز در دیدار با مدیرعامل بانک مهر اقتصاد استان اردبیل با اشاره به نقش اساسی نظام بانکداری که در کل سیاست‌های اقتصادی و حتی در روابط اجتماعی یک جامعه دارد، تأثیر‌گذارترین عامل در نحوه و چگونگی دیگر روابط و شاخص‌های اقتصادی یک کشور را در مناسبات پولی و اعتباری هر اقتصادی را شامل می‌شود.

وی با تأکید بر حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی منطقه توسط این بانک خواستار پشتیبانی از سرمایه‌گذاران واقعی بخش خصوصی که دارای برنامه‌هایی برای ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری دارند، شد.

مظفری، ترویج فرهنگ بانکداری بدون ربا و سپرده‌گذاری منطبق بر بانکداری اسلامی را لازمه جامعه کنونی عنوان کرد و متذکر شد: پول‌های حاصل از مشارکت این نوع بانکداری را باید در راستای ایجاد کسب و کارهای جدید و یا حمایت و ارتقای کیفیت و کمیت فضای کسب و کار موجود به کار بست تا زمینه پیشرفت و توسعه اقتصادی یک جامعه اسلامی را مهیا کند.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل تصریح کرد: بانک مهر اقتصاد به عنوان یک مجموعه ارزشی در اجرا و نهادینه کردن فرهنگ بانکداری بدون ربا و اسلامی پیشقدم بوده و اقدامات مثبتی را نیز در سال‌های اخیر در این رابطه انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: بانک مهر اقتصاد استان با توجه به گستردگی فعالیت در سال‌های اخیر توانسته نقش اساسی را در توسعه برنامه‌های بانکداری اسلامی همراه با توجه ویژه به تکریم و تعظیم ارباب رجوع داشته باشد و در بخش‌های مختلف اقتصادی نیز سالم ورود پیدا کند.

در این دیدار مدیرعامل بانک مهر اقتصاد استان اردبیل به ارائه گزارش عملکرد بانک مهر اقتصاد با رویکرد بانک مبنی بر حرکت به سوی بانکداری اسلامی پرداخت.

انتهای پیام/62001/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول