اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن:

طرفدارانمان روز به روز در حال بیشتر شدن هستند

بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: از تماشاگرانی که به سالن محل بازی‌هایمان می‌آیند و روز به روز در حال بیشتر شدن هستند می‌توان فهمید که باز هم تماشاگران اصفهانی به این تیم علاقه‌مند شده‌اند.

طرفدارانمان روز به روز در حال بیشتر شدن هستند

علی باهران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: بازی درگیرانه‌ای را برابر فولاد هفت الماس برگزار کردیم اما مشکل خاصی برای پیروزی در این دیدار نداشتیم.

وی در ادامه به بازی این هفته تیمش برابر استقلال زرین قشم اشاره و تصریح کرد: تیم قشم به دلیل تماشاگران، کادر فنی و بازیکنانی که دارد یکی از تیم‌های خوب و سخت لیگ است و در این دیدار هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد می‌تواند پیروز میدان باشد.

بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن ادامه داد: تا این‌ جای کار بیش از حد انتظارمان ظاهر شده‌ایم و نتایجی که تاکنون کسب کرده‌ایم نتایج بدی نبوده است اما راه بسیاری برای قضاوت در مورد نتیجه‌گیری تیم وجود دارد.

وی تاکید کرد: از تماشاگرانی که به سالن محل بازی‌هایمان می‌آیند و روز به روز در حال بیشتر شدن هستند می‌توان فهمید که باز هم تماشاگران اصفهانی به این تیم علاقه‌مند شده‌اند و نسبت به نتایج تیم دلخوش می‌شوند و امیدوارم بتوانیم این روند را تا پایان حفظ کنیم.

باهران با اشاره به وضعیت مالی تیم گفت: مشکلات مالی در همه جا وجود دارد و باشگاه نیز به یکسری از تعهداتشان تا به اینجای کار عمل کرده‌اند.

وی اضافه کرد: آقای آذری زحمت بسیاری برای تیم می‌کشد و تا حدودی مشکلات تیم مرتفع شده و به امید خدا تا پایان فصل تمام مشکلات تیم حل می‌شود.

انتهای پیام/63020/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول