اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاصی فارس/

استعفای مدیرکل حوزه بانوان استانداری خراسان جنوبی

در فاصله کمتر از یک ماه از استعفای فرشته اسدزاده از سمت مدیرکل امور اجتماعی و شوراهای استانداری خراسان جنوبی، مدیرکل حوزه بانوان و خانواده استانداری هم استعفا داد.

استعفای مدیرکل حوزه بانوان استانداری خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فرشته اسدزاده مدیرکل امور اجتماعی و شوراهای استانداری خراسان جنوبی جزو نخستین افرادی بود که با انتخاب استاندار جدید از سمتش استعفا داد.

البته شنیده‌ها حکایت از این دارد که وی در ماه‌های پایانی استانداری قهرمان رشید درخواست استعفا کرده بود که استاندار سابق با‌ آن مخالفت کرده بود.

با آمدن وجه‌الله خدمتگزار بار دیگر فرشته اسدزاده مدیرکل امور اجتماعی و شوراهای استانداری خراسان جنوبی درخواست استعفا کرد که استاندار جدید بلافاصله با آن موافقت کرد.

اما به فاصله حدود یک ماه بعد از انتصاب استاندار جدید دومین بانوی مدیرکل ستادی استانداری خراسان جنوبی هم از سمتش کناره‌گیری کرد.

معصومه‌سادات جلیلی حسینی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی که این روزها کمتر دیده می‌شود ظاهرا به فردوس رفته و در آموزش و پرورش به شغل معلمی مشغول شده است.

قطعا با تدبیر استاندار جدید در روزهای آینده مدیران کلی شایسته برای این سمت‌ها انتخاب می‌شوند تا در پیگیری درخواست‌های مردمی وقفه نیفتد.

البته هنوز در مورد اینکه چه افرادی سرپرستی اداره‌کل امور اجتماعی و شوراهای استانداری خراسان جنوبی و اداره‌کل امور بانوان و خانواده استانداری را بر عهده خواهند داشت، خبری منتشر نشده است.

انتهای پیام/2248/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول